روان سنجی (PSY) - نمایه کلیدواژه ها
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
نمایه کلیدواژه ها
آ
ا
ب
پ
ت
ث
ج
چ
ح
خ
د
ذ
ر
ز
ژ
س
ش
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
ف
ق
ک
گ
ل
م
ن
و
ه
ی
آ
آزمون رقابت جویی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 7-22
آزمون سنجش آمادگی تحصیلی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107
آموزش عالی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125
آموزههای اسلامی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41
ا
ابزار مدیریت عواطف و احساسات؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109
ابعاد شخصیتی نئو؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99
اختلال دوقطبی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 43-71
ادراک دیداری؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18
ارزشیابی عملکرد؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-17
ارزشها؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115
استان اصفهان؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118
استانداردسازی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81
استاندارد سازی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12
اسلیوگاستروکتومی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160
اشتیاق تحصیلی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 23-42
اضطراب امتحان؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220
اعتبار؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12
اعتبار؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10
اعتبار؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23
اعتبار؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96
اعتبار؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62
اعتبار؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115
اعتبار؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125
اعتبار؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175
اعتبار؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 18-28
اعتبار؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135
اعتبار؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 19-42
اعتبار؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42
اعتباریابی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24
اعتباریابی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 7-22
اعتباریابی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122
اعتباریابی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16
اعتماد؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12
افسردگی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68
افسردگی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77
اقدام برای رشد فردی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142
الگوریتم فروترمن- رینگولد؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99
اهداف پیشرفت؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47
ب
باجگیری عاطفی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81
بازآزمایی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58
باورهای انگیزشی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 190-220
باورهای انگیزشی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 127-147
باورهای ناکامی و باورهای غیرمنطقی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44
باورهای هیجانی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62
بین فرهنگی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12
بهار 1398؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6
بهزیستی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54
پ
پایایی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
پایایی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10
پایایی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12
پایایی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54
پایایی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27
پایایی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175
پایایی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41
پایایی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68
پایایی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132
پایایی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65
پایایی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86
پایایی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93
پایایی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109
پایاسازی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 7-29
پایایی و روایی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47
پاییز 1397؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-6
پذیرش و تعهد درمانی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12
پرستار؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12
پرسشنامه؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 79-92
پرسشنامه؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105
پرسشنامه ادراک پیری؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 59-76
پرسشنامه آگاهی هیجانی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98
پرسشنامه انگیزهدرونی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120
پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیشفعالی– نقصتوجه بزرگسالان کانرز؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118
پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11
پرسشنامه رشد خودمختاری آیووا؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126
پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ)؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10
پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ)؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81
پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL)؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37
پرسشنامه نقش جنسی بم؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24
پریشانی روانشناختی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160
پیش دبستانی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18
پیشرفت تحصیلی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220
پیشرفت تحصیلی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22
پیشرفت ریاضی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12
پنج عامل بزرگ شخصیت؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58
ت
تاب آوری؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103
تابستان 1397 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 1-6
تابستان 1398؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6
تجربهی پژوهشی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21
تحلیل تاییدی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58
تحلیل خوشهای؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44
تحلیل عاملی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12
تحلیل عاملی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12
تحلیل عاملی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96
تحلیل عاملی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 18-28
تحلیل عاملی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98
تحلیل عاملی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109
تحلیل عامل اکتشافی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16
تحلیل عامل اکتشافی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42
تحلیل عاملی اکتشافی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-153
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93
تحلیل عاملی (اکتشافی و تاییدی)؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62
تحلیل عامل تأییدی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16
تحلیل عامل تأییدی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33
تحلیل عاملی تأییدی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47
تحلیل عامل تاییدی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 79-92
تحلیل عامل تاییدی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 23-42
تحلیل عاملی تاییدی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70
تحلیل عاملی تاییدی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 149-171
تحلیل عامل تأییدی سلسله مراتبی متعامد؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115
تعارض زناشویی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 149-171
تعللورزی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44
تغییرناپذیری؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39
تمایز؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60
تمایزیافتگی خود؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-11
تنظیم هیجان؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160
تنظیم هیجانی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121
توانایی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
توانایی شناختی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18
توانایی شناختی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121
تئوری انتخاب؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23
ث
ج
جامعه ورزشی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122
جنسیت؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39
جو یادگیری ادراک شده؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33
چ
چشم انداز آینده؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 190-220
ح
حساسیت اضطرابی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86
حس اعتماد؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16
حس تعلق؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16
حس شایستگی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16
حس معنیداری؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16
خ
خلاقیت؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15
خلاقیت شناختی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42
خلاقیت شناختی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60
خلاقیت هیجانی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42
خود ارزشمندی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121
خودآشکار سازی بزرگسالان؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42
خودآگاهی جنسی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68
خود پنداره؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16
خودتنظیمی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44
خودکارآمدی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44
خودکارآمدی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220
خودکارآمدی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160
خودمختاری؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83
د
دادهکاوی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44
دانش آموزان؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105
دانش آموزان؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 23-42
دانشآموزان؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15
دانشآموزان؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
دانشآموزان تهرانی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98
دانشآموزان دبیرستانی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
دانشآموزان دبستانی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 91-121
دانشآموزان دختر؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 50-63
دانشجویان؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 83-115
دانشجویان؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118
دانشجویان ایرانی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37
دانشجویان تحصیلات تکمیلی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21
دانشگاه؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-6
دبیران؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 127-147
درک مطلب؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136
درگیری؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83
دلزدگی زناشویی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 149-171
دوره هشتم؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6
دوره هفتم؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6
ذ
ذهنآگاهی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68
ر
راش؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136
ریاضیات پایه اول دبیرستان؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 50-63
راهبردهای فراشناختی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220
رضایت از حمایت اجتماعی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27
رضایت زناشویی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-11
رضایت زناشویی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40
رفتارهای انحرافی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84
رفتارهای هیجانخواهی- دانشآموزان دختر و پسر؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 71-87
روایی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
روایی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10
روایی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12
روایی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10
روایی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12
روایی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54
روایی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96
روایی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98
روایی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115
روایی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125
روایی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58
روایی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 18-28
روایی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21
روایی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68
روایی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132
روایی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65
روایی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86
روایی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93
روایی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109
روایی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42
روایی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122
روابط خانوادگی (IFR)؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
روایی تشخیصی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 19-42
روایی تشخیصی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58
روایی تشخیصی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143
روایی تشخیصی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 43-71
رواسازی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 7-29
رواسازی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142
رواییسازی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24
روایی سازه؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115
رواییسازه؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62
روان سنجی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 59-76
روان سنجی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68
روانسنجی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84
روایی همزمان؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107
روایی و پایایی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135
روایی و پایایی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98
روش SQ4R؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220
ز
زناشویی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140
زنانگی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24
ژ
س
ساخت؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18
ساختار عاملی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10
ساختار عاملی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54
ساختار عاملی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115
ساختار عاملی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47
سالمندان؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 59-76
سیاهة شخصیت خودشیفته؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 149-171
سیاهه افکار اضطراب تکلم؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-153
سیاهه چندبعدی شناخت کمالگرایی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98
سبک دلبستگی اجتنابی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40
سبک دلبستگی اضطرابی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40
سبک دلبستگی ایمن؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40
سرسختی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54
سرسختی روانشناختی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132
سرطان؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68
سرمایه روان شناختی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 127-147
سلامت سازمانی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131
سلامت عمومی/سلامت بزه دیدگان/بزه دیدگان جرم/آثار جرم/آثار روانی جرم؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 89-101
سؤال-پاسخ؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136
ش
شخصیت؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103
شخصیت دیگرآزار؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62
شمارة 25؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 1-6
شمارة 26؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-6
شماره 28؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6
شماره 29؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6
شناسنامه دورة هفتم؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-6
شناسنامه علمی مجله؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 1-7
شناسنامه علمی مجله؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6
شناسنامه علمی مجله؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6
شهر تهران؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 91-121
ص
صفات تاریک؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62
صفات شخصیت؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39
صفحه 1-6؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6
صفحه 1-6؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6
صلاحیتهای حرفهای؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93
صنایع دستی و گردشگری؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16
ض
ضریب اعتبار؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21
ضربۀ عشق؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81
ط
ظ
ع
عادت های مطالعه؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105
عامل؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60
علوم رفتاری؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125
عملکرد؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144
عملکرد آموزشی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 127-147
عملکرد تحصیلی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 50-63
عملکرد تحصیلی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 190-220
عوامل دانشگاهی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21
غ
ف
فراشناخت؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54
فراشناخت حالتی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42
فراشناخت کاربردی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 79-92
فرآیند تحلیل سلسه مراتبی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144
فرسودگی شغلی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16
فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندمحوری مینهسوتا- نوجوان؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
فرم بازسازیشده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا-2 (MMPI-2RF)؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143
فرم بازسازیشده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا-۲ (MMPI-2RF)؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 43-71
فرهنگ ایرانی – اسلامی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-19
فرهنگ کار؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19
فصلنامة علمی - پژوهشی روانسنجی دورة هفتم؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 1-6
ق
قصه عشق؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140
ک
کاربرد؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
کارکنان؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19
کارکنان سازمان میراث فرهنگی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16
کارکنان مجتمع های قضایی شهرتهران؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81
کاهش وزن؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160
کیفیت روابط بین فردی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42
کیفیت زندگی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68
کلید واژگان : سلامت معنوی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-19
کلید واژگان: کیفیت تدریس؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125
کلید واژه: اعتباریابی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-17
کلیدواژه: خوانش پریشی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 18-28
کلید واژه: شناختی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220
کلیدواژهها: افسردگی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10
کلید واژهها: تابآوری؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-11
کلید واژهها : تنظیم شناختی هیجان؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11
کلید واژهها: توانمندی روانشناختی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16
کلید واژهها: چشمانداز زمان؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12
کلید واژهها: خواندن؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136
کلید واژهها: رضایتمندی از ازداواج؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135
کلید واژهها: سازگاری زناشوی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12
کلید واژهها: عاملیابی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41
کلیدواژهها: مقیاس خودکارآمدی تحصیلی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175
کلید واژهها: وراثت؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15
کلمات کلیدی:ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83
کلمات کلیدی: ویژگیهای روانسنجی (روایی اعتبار و هنجار )؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
کمالگرایی مثبت؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10
کمالگرایی منفی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10
کودکان پیش دبستانی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96
گ
گرشام و الیوت 1990؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96
گرمی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83
ل
م
ماما؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144
متقاضی مهریه؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10
محیط؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15
مدارس سمپاد؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115
مدیران مدارس مقطع ابتدایی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-17
مدرسههای راهنمایی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
مدل یابی معادلات ساختاری؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22
مدلیابی معادلات ساختاری؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77
مدلیابی معادلات ساختاری؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39
مدل اندازهگیری؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11
مدل اندازهگیری؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77
مدل ساختاری؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77
مدل گاتمن؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58
مردان زندانی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143
مردانگی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24
مرکز فراموز؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109
میزوفونیا؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86
مسئولیتپذیری؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23
مشکلات بینفردی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10
مشکل رفتاری؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42
مصرف مواد؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103
مطالعه آزاد؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120
معادلات ساختاری؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11
معلم؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70
معلمان؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93
مقیاس؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 18-28
مقیاس اعتماد؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140
مهارتهای اجتماعی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96
مهارتهای اجتماعی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41
مهارتهای تحصیلی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22
مولتیپل اسکلروزیس؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54
مؤلفهها؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19
ن
ناتوانی یادگیری؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 19-42
ناتوانی یادگیری؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58
نرم یابی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42
نرمیابی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58
نرم افزار R؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99
نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115
نسخه سوم نوین مقیاس تواناییهای شناختی وودکاک – جانسون؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 91-121
نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 19-42
نسخه نوین هوشآزمای تهران-استانفورد-بینه؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58
نسخه نوین هوشآزمای تهران-استانفورد-بینه؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107
نشانگان عشق؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81
نظریه پاسخ سوال؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120
نظریه پاسخ سوال؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126
نظریه سؤال- پاسخ؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142
نظریه شبکه؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99
نظریه کلاسیک؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142
نظریه کلاسیک اندازهگیری؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120
نظریه کلاسیک اندازه گیری؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126
نظریه گراف؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99
نگرش به ریاضی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12
نوجوان؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-19
نوجوان؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12
نوجوانان؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84
و
واژگان کلیدی: اعتبار؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12
واژگان کلیدی: بهزیستی ذهنی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39
واژگان کلیدی: تابآوری؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12
واژگان کلیدی: تجارب تجزیهای نوجوانی(A-DES)؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62
واژگان کلیدی: تمایزیافتگی خود؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10
واژگان کلیدی:خلاقیتهیجانی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60
واژگان کلیدی : زوج درمانی هیجان مدار؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40
واژگان کلیدی: ساخت و هنجاریابی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19
واژگان کلیدی: عاملیابی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27
واژگان کلیدی: مشارکت فعّال در مدرسه؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16
واژگان کلیدی: مهارتهای اجتماعی- تکانشگری؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 71-87
واژگان کلیدی: ویژگی روانسنجی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42
واژههای کلید:؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 89-101
واژههای کلیدی: استانداردسازی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
واژههای کلیدی:اعتیاد؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103
واژههای کلیدی: اعتبار؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98
واژههای کلیدی: اعتبار؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58
واژههای کلیدی: بنیانهای اخلاقی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115
واژههای کلیدی: تحلیل عاملی اکتشافی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70
واژههای کلیدی: تنظیم شناختی هیجان؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77
واژههای کلیدی: رضایت شغلی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10
واژههای کلیدی: ساخت؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12
واژه های کلیدی: سواد رایانهای؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17
واژههای کلیدی: عامل حدس؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 50-63
واژه های کلیدی: کیفیت زندگی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16
واژههای کلیدی: نرمافزار؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144
واژه های کلیدی:نگرش به تحصیل واینده شغلی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 83-115
واژههای کلیدی: ویژگیهای روانسنجی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10
ویژگی روانسنجی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65
ویژگی های روانسنجی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105
ویژگیهای روان سنجی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126
ویژگیهای روانسنجی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 19-42
ویژگیهای روانسنجی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 91-121
ویژگیهای روانسنجی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118
ویژگیهای روانسنجی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81
ویژگیهای روانسنجی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175
ویژگی های شخصیتی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22
ویژگیهای شخصیت؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65
وسواس-اجباری؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86
ویلیام گلاسر؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23
ه
هگزاکو؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58
همسران جانبازان؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12
هنجاریابی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136
هنجاریابی؛ دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96
هنجاریابی؛ دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62
هنجاریابی؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135
هنجاریابی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18
هنجاریابی؛ دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-153
هنجاریابی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84
هنجاریابی؛ دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37
هنجاریابی؛ دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33
هنجاریابی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 7-22
هنجاریابی؛ دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126
هنجاریابی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81
هوش روحانی در دانشجویان؛ دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 90-101
هوش سازمانی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131
هوش فرهنگی؛ دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131
هوش فرهنگی؛ دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122
هوش معنوی؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70
هوش معنوی و دانشجویان؛ دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58
هوش هیجانی؛ دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103
ی