نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 استاد یار روانشناسی بالینی، گروه کودکان پیش دبستانی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، تهران، ایران
2 کارشناس مسئول ارزشیابی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، تهران، ایران
3 دانشجوی دکترای جامعه شناسی، کارشناس مسئول دانش پژوهشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، دانشگاه علوم بهریستی و توانبخشی تهران، تهران، ایران
4 کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، کارشناس ارزشیابی مرکز مطالعات و توسعه آموزش، دانشگاه علوم بهریستی و توانبخشی تهران، تهران، ایران
5 دانشیار آمار زیستی، گروه آموزشی آمار زیستی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، تهران، ایران.
6 کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تبریز، تبریز، ایران
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
a
کلیدواژهها [English]