آزادی، فاطمه بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه نوموفوبیا (بیموبایل هراسی) در بین دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 7-25]
آزادی، فاطمه مقایسه مدل ارتباطی سبکهای مقابله با استرس و رضایت از زندگی با میانجیگری تابآوری در افراد مصروع و عادی شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 89-102]
آزادی، فاطمه ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]
آزادیکتا، مهرناز شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
آزادمنش، منیز بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 107-123]
آسوده، محمد حسین بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی پرسشنامه خود متمایزسازی دریک و مورداک(فرم کوتاه) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 1-10]
آقابابایی، سارا بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
آهار، سعید ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خودارائهگری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
آهنگری، نازنین سنجش رابطۀ بین ذهنآگاهی با افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68]
ا
ابراهیمی قوام، صغری ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
ابوالمعالی، خدیجه روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 1-17]
ابوالمعالی، خدیجه عاملیابی و پایاسازی پرسشنامه رضایت از حمایت اجتماعی ریبیرو در مادران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27]
ابوالمعالی، خدیجه بررسی ساختار عاملی پرسشنامه کمالگرایی چند بعدی ورابطهی آن باپرخاشگری در نوجوانان دختر دبیرستانی شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 123-138]
ابوالمعالی، خدیجه رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 79-90]
ابوالمعالی، خدیجه ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1400]
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 107-123]
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
ارجمندنیا، علی اکبر ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 7-19]
اسدی، مسعود ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیتهای حرفهای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 73-93]
اسدی یونسی، محمدرضا ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1400]
اسلامی، فرشته ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]
اسماعیلی، محمدرضا بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
اسمعیلی رنجبر، خاطره ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
اصغری، دردانه بررسی ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه فراشناخت حالتی دانشآموزان (SMI) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42]
اصغری، دردانه تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عاملهای آن [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 40-60]
اعتماداهری، علاءالدین طراحی الگوی برنامهدرسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]
افشاریان، محمدجواد بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
افلاطونی، داوود ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین [دوره 10، شماره 38، 1400]
اکبری، بهمن ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
اکبری، رحمان تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 79-92]
اکبری، فاطمه بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ) [دوره 10، شماره 39، 1400]
اکبری بلوطبنگان، افضل خصوصیات روانسنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
اکبرزاده، بهروز ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خودارائهگری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
الیاسی، خدیجه ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]
الماسی، سعید ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
الهام پور، فوزیه بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانشآموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132]
اله زمانپور، عنایت مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
امامی پور، سوزان استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 43-63]
امامی پور، سوزان ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
امامی پور، سوزان ویژگی های روانسنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
امیری، سهراب مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]
امیری، سهراب بررسی نقش میانجیگری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعهای بر روی جمعیت بهنجار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62]
امیری، سهراب نقش گرایشهای شخصیتی نیمه بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
امیرتاش، عبدالرضا بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
امیرتاش، عبدالرضا استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
امیرخسروی، آنسته مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1401]
امیرفخرایی، آزیتا اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
انصاری مقدم، شیرین نقش میانجیگر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روانشناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
ب
باباخانی، نرگس هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 61-83]
باباخانی، نرگس مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
باب الحوائجی، فهیمه ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
باب المرادی، ناهید رابطهی باورهای انگیزشی و چشم انداز آینده با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 190-220]
باقری، قدرت اله بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 23-42]
باقری، نسرین سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانشآموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
باقری، نسرین ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
باقر پور، لیلا روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 1-17]
بیتاله الهکبر، فاطمه استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
بخشی پریخانی، سمیه تأثیر عامل حدس بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 50-63]
بخشی پور، باب الله اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1400]
بدیعی، هانیه رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
بدیعی، هانیه رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
بشردوست، سیمین تدوین الگوی بخشش بر اساس باور به دنیای عادلانه /ناعادلانه با میانجیگر ی عواطف خودآگاه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 20-31]
بیکی، دلارام ویژگی های روانسنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
بیگدلی، ایمان الله ساخت و هنجاریابی روانسنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
بیگدلی، حسین ویژگیهای روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1401]
بیگلریان، اکبر تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
بهبودی، معصومه اثربخشی زوج درمانی هیجان مدار گروهی بر سبکهای دلبستگی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40]
به پژوه، احمد ویژگیهای روانسنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86]
بهرامی، معصومه ساخت و هنجاریابی آزمون فرهنگ کار با توجه به مؤلفههای اساسی آن در کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]
بهرامی، معصومه ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیتپذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23]
بهرامی، معصومه بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54]
بهرامی، معصومه ساخت و بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه ریسکپذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]
بهرامی، هادی مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1401]
بهشتی، نرگس استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
پاشا شریفی، حسن سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانشآموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
پاشا شریفی، حسن هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 61-83]
پاشا شریفی، حسن ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه نگرش به تحصیل و آینده شغلی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 83-115]
پاشانجاتی، معصومه ویژگیهای روانسجی مقیاس شناخت اجتماعی در بین دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1400]
پاکی، فاطمه ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
پوراسماعیل دونا، سمانه روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران –استانفورد – بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری استان گیلان در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 71-88]
پورافروز، الهام ساخت و هنجاریابی روانسنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
پورشریفی، حمید نقش میانجیگر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روانشناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
پورکرم سیدگان، افسانه ویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 141-166]
ت
تاجری، بیوک ساخت و رواسازی پرسشنامه سنجش رفتار شغلی بر اساس رویکرد صفات شخصیت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 115-173]
تجاری، فرشاد استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
تراب احمدی، مهناز سنجش اثربخشی پذیرش و تعهد درمانی بر سازگاری زناشویی همسران جانباز شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12]
ثابت، مهرداد ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
ثنایی، شیدا ویژگیهای روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 37، 1400]
ج
جان بزرگی، مسعود اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخلههای معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
جان بزرگی، مسعود بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
جاویدی فر، مهسا ساخت و رواسازی پرسشنامه سنجش رفتار شغلی بر اساس رویکرد صفات شخصیت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 115-173]
جبرائیلی، هاشم ساخت و هنجاریابی پرسشنامهای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامههایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 83-103]
جبرائیلی، هاشم بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
حیاتلو، سحر مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
حاجی حسنی، فاطمه کشف ابعاد توانمندی روانشناختی: ساخت و اعتبارسنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
حاجی حسنی، مهرداد کشف ابعاد توانمندی روانشناختی: ساخت و اعتبارسنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
حاجی یخچالی، علیرضا بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
حاج محمدرضا، نورماه مقایسه بین فرهنگی مؤلفههای مقیاس تابآوری با استفاده از روایی سازه [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 1-12]
حافظ امینی، معصومه بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
حامدی نسب، صادق تأثیر عامل حدس بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 50-63]
حبیبی، مجتبی ویژگی روانسنجی مقیاس اعتماد بیمار نسبت به پرستار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12]
حبیبی، مجتبی بررسی ویژگی روایی و اعتبار سیاهه چندبعدی شناخت کمالگرایی در پرستاران شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98]
حبیبی، مجتبی بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
حجازی، مسعود بررسی ویژگی روایی و اعتبار سیاهه چندبعدی شناخت کمالگرایی در پرستاران شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98]
حجازی موغانی، الهه هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 61-83]
حیدری، زهرا هنجاریابی پرسشنامه افکار تکرار شونده بر روی زنان بزرگسال ساکن تهران (یک ابزار فراتشخیصی) [دوره 9، شماره 35، 1399]
حیدری، صدیقه شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
حریری، نجلا ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
حسنی، کیوان ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تنیدگی شغلی فیلیپ ال رایس در بین کارکنان بانک ملی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 45-65]
حسینی، زهرا بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی پرسشنامه خود متمایزسازی دریک و مورداک(فرم کوتاه) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 1-10]
حسینی، سیده زهرا روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
حسینی، مرتضی ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
حسینی، نرگس سادات بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54]
حسینی المدنی، سیدعلی ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 36، 1400]
حسینیان، سیمین بررسی ویژگی روایی و اعتبار سیاهه چندبعدی شناخت کمالگرایی در پرستاران شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98]
حسینیان، سیمین ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهندهها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
حسین پور، رضا ویژگیهای روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1401]
حسین خانی، محمد مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
حسن زاده، شادی ویژگی روانسنجی پرسشنامه هیجان خواهی ذاکرمن و رابطه آن با اعتیاد پذیری معتادان در حال ترک منطقه 4 تهران [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 89-105]
حسین زاده اسکوئی، علی ویژگی روانسنجی مقیاس اعتماد بیمار نسبت به پرستار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12]
حسین زاده تقوایی، مرجان مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
حسین زئی، عنایت اله بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس راهبردهای مقابلهای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
حسینی سامره، عرفان بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوتهای زبانی آزمودنیها [دوره 10، شماره 37، 1400]
حسینلو، عاطفه اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
حقی عسگرآبادی، فریده تعیین ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ادراک پیری در سالمندان ایرانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 59-76]
خان محمدی اطاقسرا، ارسلان روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران –استانفورد – بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری استان گیلان در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 71-88]
خدایی، علی نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1400]
خرامین، شیرعلی تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 79-92]
خطیبی، فرشته هنجاریابی سیستم درجهبندی مهارتهای اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
خلعتبری، جواد بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]
خلیلیان شلمزاری، محمود ساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24]
خندان، امیرمحمد رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
دانش، عصمت مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
دانشور، مهناز روایی تشخیصی نسخه چهارم و نسخه تکمیلی مقیاسهای هوشی وکسلر کودکان در کودکان دارای اختلال نقص توجه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 67-88]
داودی، احمد بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]
داوری، رحیم بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]
رازانی، زینب تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
رحیمی، پوپک هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه اینیاگرام در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 7-22]
رحمانی ملک آبادی، مهدی هنجاریابی و کفایت شاخصهای روانسنجی پرسشنامه عزتنفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
رسولی، محسن بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی پرسشنامه خود متمایزسازی دریک و مورداک(فرم کوتاه) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 1-10]
رسولی خورشیدی، فاطمه ساخت و هنجاریابی آزمون فرهنگ کار با توجه به مؤلفههای اساسی آن در کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]
رسولی خورشیدی، فاطمه بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54]
رضایی، احمد بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 103-125]
رضایی، سجاد ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
رضائی شریف، علی بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بنیانهای اخلاقی (30MFQ) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115]
رفعتی، فوزیه ساخت و هنجاریابی آزمون توانایی پیشگیری از اچ آی وی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 107-118]
رنجگر، بایرامعلی نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
ز
زادشیر، فرزانه ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1400]
زارع، المیرا سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانشآموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
زرگرباشی، راحله بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]
زکایی، حسین استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
سپاه منصور، مژگان ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شخصیت ایثارگر و مقایسه ایثارگری در دانشجویان دختر و پسر [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 103-114]
سپاه منصور، مژگان تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
سپنتا، ماندانا بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
ستایشی، سعید ساخت و هنجاریابی روانسنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
سجادی، نصرالله استانداردسازی پرسشنامه موفقیت کاروان اعزامی ایران به المپیک [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 27-44]
سجادی هزاوه، سید حمید استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
سیری، حسین ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 145-175]
سرایی، سهیلا سنجش نقش عوامل خانوادگی و مدرسهای مؤثر در مهارتهای زندگی نوجوانان مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهر تهران [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 119-136]
سرآبادانی تفرشی، آسا اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخلههای معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
سعادتی شامیر، ابوطالب بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
سعادتی شامیر، ابوطالب مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1401]
سیف، علی اکبر روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 1-17]
سیفی قوزلو، سید جواد بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بنیانهای اخلاقی (30MFQ) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115]
سلاجقه، مژده ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
سلطانیان زاده، مریم رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
سلگی لرستانی، مختار هنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدلهای چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-126]
سلیمانی، توران ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]
سلیمینیا، علیرضا بررسی ویژگی روایی و اعتبار سیاهه چندبعدی شناخت کمالگرایی در پرستاران شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98]
سماوی، عبدالوهاب اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
سنجری، شهرزاد ارائه مدلی برای رتبهبندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبتهای دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 125-144]
سنجری، شهرزاد ساخت و هنجاریابی آزمون توانایی پیشگیری از اچ آی وی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 107-118]
شبرخ فومنی، زهرا ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 36، 1400]
شریعت مداری، مهدی بررسی رابطه هوش هیجانی و درگیری شغلی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 10، شماره 38، 1400]
شریفی، حسن پاشا ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص توانایی شناختی کودکان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18]
شریفی، حسن پاشا سنجش نقش عوامل خانوادگی و مدرسهای مؤثر در مهارتهای زندگی نوجوانان مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهر تهران [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 119-136]
شریفی، حسن پاشا ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
شریفی، حسن پاشا بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
شریفی، حسن پاشا نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
شریفی، حسن پاشا بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 39، 1400]
شریفی، طیبه تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 79-92]
شریفی، طیبه بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]
شریفی، گشاو ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهندهها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
شریفی، نسترن بررسی ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه فراشناخت حالتی دانشآموزان (SMI) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42]
شریفی، نسترن تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عاملهای آن [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 40-60]
شریفی، نسترن ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص توانایی شناختی کودکان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18]
شریفی درآمدی، پرویز ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
شریفی فر، فریده ویژگیهای روانسجی مقیاس شناخت اجتماعی در بین دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1400]
شعبانی، حسین استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
شعبانی، سمیه ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
شفیع پور، مریم ویسک- آر (WISC-R) در ایران زنده است: هنجاریابی آزمون هوش وکسلر کودکان- تجدید نظر شده در گروه سنی 15 سال [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 57-70]
شکری، امید مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
شکری، امید تحلیل روانسنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 61-76]
شکرزاده، شهره روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران –استانفورد – بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری استان گیلان در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 71-88]
شکرزاده، شهره استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
شکرزاده، شهره ویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 141-166]
شکرزاده، شهره ویژگیهای روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 37، 1400]
شهری، نرگس بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 171-220]
طهماسبی گرمتانی، سیامک تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
ع
عابدی، احمد بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
عابدی، جمال تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 79-92]
عاشوری، احمد سنجش رابطۀ بین ذهنآگاهی با افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68]
عبادپور، آیدا سنجش رضایت زناشویی بر اساس تابآوری و تمایزیافتگی خود [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-11]
عباسی اسفجیر، علی اصغر هنجاریابی سیستم درجهبندی مهارتهای اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
عباس پور ،، عباس ساخت و اعتبار یابی ابزارارزشیابی عملکرد مدیران مدارس مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-17]
عباسپورآذر، زهرا ساخت و رواسازی سیاهه برای سنجش سلامت معنوی نوجوانان براساس فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 1-19]
عباس زاده، سمانه تحلیل روانسنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 61-76]
عبداللهی، عباس ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهندهها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
عرب زاده، مهدی بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]
عرب زاده، مهدی بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]
فرخی، نورعلی بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
فرخی، نور علی ساخت و اعتبار یابی ابزارارزشیابی عملکرد مدیران مدارس مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-17]
فرخزادیان، علی اصغر هنجاریابی و کفایت شاخصهای روانسنجی پرسشنامه عزتنفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
فرزاد، ولی اله ویژگی روانسنجی پرسشنامه هیجان خواهی ذاکرمن و رابطه آن با اعتیاد پذیری معتادان در حال ترک منطقه 4 تهران [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 89-105]
فرهادی، هادی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
فرهنگی، عبدالحسن بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]
فرهنگی، علی اکبر ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
فقهی، فاطمه عاملیابی و پایاسازی پرسشنامه رضایت از حمایت اجتماعی ریبیرو در مادران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27]
فلاح، مژگان ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خودارائهگری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
فلسفی نژاد، محمدرضا ساخت و اعتبار یابی ابزارارزشیابی عملکرد مدیران مدارس مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-17]
ق
قاسمی نواب، امیر مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]
قدرتی، سعید خصوصیات روانسنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
قدیری علمداری، قدیر ویژگیهای روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1401]
قدمی، ابوالفضل بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه نوموفوبیا (بیموبایل هراسی) در بین دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 7-25]
قدمی، ابوالفضل مقایسه مدل ارتباطی سبکهای مقابله با استرس و رضایت از زندگی با میانجیگری تابآوری در افراد مصروع و عادی شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 89-102]
قدمی، ابوالفضل ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]
قره ویسی، سمیرا نقش گرایشهای شخصیتی نیمه بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
کامکاری، کامبیز ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
کامکاری، کامبیز استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
کامکاری، کامبیز استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 43-63]
کامکاری، کامبیز ویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 141-166]
کردلو، منیره ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیتپذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23]
کردلو، منیره ساخت و بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه ریسکپذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]
کردنوقابی، رسول رابطة غیر مستقیم هویت اطلاعاتی، هویت هنجاری و هویت سردرگم- اجتنابی با سرمایة روانشناختی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 137-150]
کریمی، حسن ویژگی های روانسجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیت هگزاکو و مقایسه رابطه آن با پنج عامل اصلی شخصیت در بین دانشجویان دختر و پسر شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58]
کرمی پور، محمدرضا ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیتهای حرفهای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 73-93]
کریم پور وظیفه خورانی، علیرضا تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
کشاورز گرامی، قاسم خصوصیات روانسنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
کمالی، علی ساخت و هنجاریابی آزمون توانایی پیشگیری از اچ آی وی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 107-118]
کمالی ایگلی، سمیه بررسی ساختار عاملی پرسشنامه کمالگرایی چند بعدی ورابطهی آن باپرخاشگری در نوجوانان دختر دبیرستانی شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 123-138]
گنجی، حمزه رابطة غیر مستقیم هویت اطلاعاتی، هویت هنجاری و هویت سردرگم- اجتنابی با سرمایة روانشناختی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 137-150]
گنجی، حمزه بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانشآموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132]
گنجی، حمزه ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
گنجی، حمزه بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 39، 1400]
گنجی، مهدی ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
گودرزی سرخی، فاطمه اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1400]
ل
لیاقت، ریتا ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
لطافتی، رامین آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 19-39]
لطفی، فرح بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 171-220]
لطفی کاشانی، فرح بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن پذیری غیرمشروط در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1400]
م
مامی، شهرام ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
متقیان، مریم بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
محبی، سمیه نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1400]
محبوبی، طاهر رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
محبوبی، کمال رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
محبوبی، کمال رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
محمدی، اکبر بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 107-123]
محمدبابایی، رضا تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
محمدخانی، کامران ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
محمد رضایی، علی ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 145-175]
محمدزاده، جهانشا ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
محمدی سلیمانی، محمدرضا ارائه مدلی برای رتبهبندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبتهای دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 125-144]
محمدی سلیمانی، محمدرضا ساخت و هنجاریابی آزمون توانایی پیشگیری از اچ آی وی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 107-118]
محمدشارونی، رضوان مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
محمدصادقی، محبوبه بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
مرادی، علیرضا بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
میرزازاده، زهرا اثربخشی زوج درمانی هیجان مدار گروهی بر سبکهای دلبستگی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40]
میرهاشمی، مالک سنجش نقش عوامل خانوادگی و مدرسهای مؤثر در مهارتهای زندگی نوجوانان مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهر تهران [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 119-136]
میرهاشمی، مالک ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
میرهاشمی، مالک بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
میرهاشمی، مالک نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
مشتاقی، سعید شاخصهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانشآموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
معراجی اسکوئی، شلاله ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
معنوی پور، داود طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 125-140]
مقدم، اعظم کاربرد تحلیل خوشهای به منظور دادهکاوی در پژوهشهای روانشناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
مقدم زاده، علی بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوتهای زبانی آزمودنیها [دوره 10، شماره 37، 1400]
مکیآلآقا، بدیعالزمان طراحی الگوی برنامهدرسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]
مکوندی، بهنام روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
ملیحی الذاکرینی، سعید اثربخشی آموزش سرسختی روانشناسی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]
ملکی، زهرا استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 43-63]
ملک شاهی، حسین روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
مینایی، اصغر ویژگی های روانسجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیت هگزاکو و مقایسه رابطه آن با پنج عامل اصلی شخصیت در بین دانشجویان دختر و پسر شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58]
مینایی، اصغر ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین [دوره 10، شماره 38، 1400]
مینائی، اصغر پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 37-49]
منصوری، فروغ روایی همزمان نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]
موسوی، سید ولی الله ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
موسوی سیگارودی، سیده زهرا بررسی روایی، اعتبار سیاهه افکار اضطراب تکلم بر روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-153]
نامور، هومن اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
نجاتیان تنها، آرزو رابطة غیر مستقیم هویت اطلاعاتی، هویت هنجاری و هویت سردرگم- اجتنابی با سرمایة روانشناختی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 137-150]
ندری، خدیجه رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
ندری، خدیجه رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
ندری، خدیجه بررسی رابطه هوش هیجانی و درگیری شغلی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 10، شماره 38، 1400]
ندرمحمدی، مهریار ویسک- آر (WISC-R) در ایران زنده است: هنجاریابی آزمون هوش وکسلر کودکان- تجدید نظر شده در گروه سنی 15 سال [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 57-70]
نصیری، مهدی تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
نصیری دشتکی، عصمت سنجش اثربخشی پذیرش و تعهد درمانی بر سازگاری زناشویی همسران جانباز شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12]
نقش، زهرا کاربرد تحلیل خوشهای به منظور دادهکاوی در پژوهشهای روانشناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
نیک بخش، رضا ویژگیهای روانسجی مقیاس شناخت اجتماعی در بین دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1400]
نیکخواه، محمد بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]
نیکدل، فریبرز بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 23-42]
نیکدل، فریبرز بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]
نیکنام، مژگان سنجش اثربخشی پذیرش و تعهد درمانی بر سازگاری زناشویی همسران جانباز شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12]
نوحی، شهناز بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
نوری پور لیاولی، رقیه بررسی ویژگی روایی و اعتبار سیاهه چندبعدی شناخت کمالگرایی در پرستاران شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98]
نوریپور لیاولی، رقیه ویژگی روانسنجی مقیاس اعتماد بیمار نسبت به پرستار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12]
و
وزیری، شهرام بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 171-220]
وزیری، شهرام هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه اینیاگرام در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 7-22]
وزیری، شهرام بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن پذیری غیرمشروط در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1400]
وزیری، کاترین ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شخصیت ایثارگر و مقایسه ایثارگری در دانشجویان دختر و پسر [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 103-114]
هاشمی، سید علی ساختار عاملی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
هرندی، مصطفی تبیین ویژگیهای روان سنجی مقیاس کیفیت زندگی کاری و رابطه آن با فرسودگی شغلی در کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
همایونی، علیرضا اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1400]
همرنگ، حمید تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
ی
یزدانی عبدالملکی، محمد عیسی اثربخشی آموزش سرسختی روانشناسی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]
یوسفی، زهرا بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]
یوسفی،، زهرا ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد