نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، فاطمه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]

ا

  • ابراهیمی قوام، صغری ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
  • اسدی، مسعود ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 73-93]
  • اسلامی، فرشته ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]
  • الهام پور، فوزیه بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132]
  • امیری، سهراب مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]

ب

  • باقری، قدرت اله بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 23-42]
  • باقری، نسرین ویژگی های روان‌سنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگی‌های شخصیت [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65]
  • بیت‌اله اله‌کبر، فاطمه استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
  • بدیعی، هانیه رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
  • بیراک، فاطمه هنجاریابی و اعتباریابی آزمون رقابت جویی برای دانش آموزان دخترانه مقطع دبیرستان حکمت نیاوران [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 7-22]
  • برجعلی، احمد مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
  • بشردوست، سیمین بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس خودآگاهی جنسی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68]
  • به پژوه، احمد ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86]
  • بهشتی، نرگس استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]

پ

  • پناهی پور، ثنا بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]

ث

  • ثابت، مهرداد ویژگی های روان‌سنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگی‌های شخصیت [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65]

ج

  • جمالی، یوسف مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربه‌ی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
  • حافظ‌ امینی، معصومه بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
  • حسینی، سیده زهرا روایی تشخیصی نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه در دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
  • حسین زاده تقوایی، مرجان مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]

خ

  • خلیلیان شلمزاری، محمود ساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24]

د

  • دارمی، سلیمه روایی تشخیصی فرم بازسازی‌شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2-RF) در اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 43-71]
  • دانش، عصمت مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
  • داودی، احمد بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]
  • داوری، رحیم بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]

ز

  • زرگرباشی، راحله بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق‎ با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]

س

  • سیاح، سرورالسادات ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]
  • سلطانیان زاده، مریم رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
  • سلگی لرستانی، مختار هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدل‌های چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-126]
  • سلیمانی، توران ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]
  • سهرابی ام آباد، عاطفه ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار مدیریت عواطف و احساسات در بین کودکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 95-109]

ش

  • شایسته، هاله ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118]
  • شریفی، حسن پاشا ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
  • شریفی، حسن پاشا بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
  • شعبانی، حسین استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
  • شعبانی، سمیه ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
  • شکری، امید مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
  • شکرزاده، شهره ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118]
  • شکرزاده، شهره روایی تشخیصی نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه در دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
  • شکرزاده، شهره ساختار عاملی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
  • شکرزاده، شهره روایی همزمان نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]
  • شکرزاده، شهره روایی تشخیصی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در مردان زندانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143]
  • شکرزاده، شهره روایی تشخیصی فرم بازسازی‌شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2-RF) در اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 43-71]

ص

  • صابری، هائیده تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98]
  • صادقی، مژگان روایی تشخیصی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در مردان زندانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143]
  • صادقی زمانی، فهیمه آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
  • صبحی قراملکی، ناصر اثربخشی آموزش سرسختی روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]

ض

  • ضرغامی، محمدحسین آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]

ع

  • عبایی، بهناز ویژگی های روان‌سنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگی‌های شخصیت [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65]
  • عرب زاده، مهدی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]

غ

  • غضنفری، احمد بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 23-42]
  • غلامرضا، عاطفه تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98]

ف

  • فرهادی، هادی بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
  • فرهنگی، عبدالحسن بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق‎ با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]

ق

  • قاسمی نواب، امیر مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]
  • قدمی، ابوالفضل ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]

ک

  • کامکاری، کامبیز ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118]
  • کامکاری، کامبیز روایی تشخیصی نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه در دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
  • کامکاری، کامبیز ساختار عاملی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
  • کامکاری، کامبیز روایی همزمان نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]
  • کامکاری، کامبیز روایی تشخیصی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در مردان زندانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143]
  • کدیور، پروین بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]
  • کرمی پور، محمدرضا ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 73-93]
  • کلانتری، مهدی هنجاریابی و اعتباریابی آزمون رقابت جویی برای دانش آموزان دخترانه مقطع دبیرستان حکمت نیاوران [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 7-22]
  • کلهر، منوچهر ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 73-93]
  • کماسی، زهرا ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86]

گ

  • گرامی پور، مسعود هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدل‌های چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-126]
  • گراوند، یاسر بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربه‌ی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
  • گنجی، حمزه بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132]

م

  • متقیان، مریم بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
  • محبوبی، کمال رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
  • محمدشارونی، رضوان مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
  • میرهاشمی، مالک ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
  • میرهاشمی، مالک بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
  • ملیحی الذاکرینی، سعید اثربخشی آموزش سرسختی روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]
  • منصوری، فروغ روایی همزمان نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]

ن

  • ندری، خدیجه رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
  • نصیری، محبوبه بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس خودآگاهی جنسی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68]
  • نیکدل، فریبرز بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 23-42]

ه

  • هاشمی، سید علی ساختار عاملی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]

ی

  • یزدانی عبدالملکی، محمد عیسی اثربخشی آموزش سرسختی روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]