آ
-
آزادی، فاطمه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]
ا
-
ابراهیمی قوام، صغری
ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
-
اسدی، مسعود
ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیتهای حرفهای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 73-93]
-
اسلامی، فرشته
ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]
-
الهام پور، فوزیه
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانشآموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132]
-
امیری، سهراب
مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]
ب
-
باقری، قدرت اله
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 23-42]
-
باقری، نسرین
ویژگی های روانسنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگیهای شخصیت [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65]
-
بیتاله الهکبر، فاطمه
استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
-
بدیعی، هانیه
رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
-
بیراک، فاطمه
هنجاریابی و اعتباریابی آزمون رقابت جویی برای دانش آموزان دخترانه مقطع دبیرستان حکمت نیاوران [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 7-22]
-
برجعلی، احمد
مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
-
بشردوست، سیمین
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خودآگاهی جنسی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68]
-
به پژوه، احمد
ویژگیهای روانسنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86]
-
بهشتی، نرگس
استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
پ
-
پناهی پور، ثنا
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]
ث
-
ثابت، مهرداد
ویژگی های روانسنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگیهای شخصیت [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65]
ج
-
جمالی، یوسف
مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
-
حافظ امینی، معصومه
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
-
حسینی، سیده زهرا
روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
-
حسین زاده تقوایی، مرجان
مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
خ
-
خلیلیان شلمزاری، محمود
ساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24]
د
-
دارمی، سلیمه
روایی تشخیصی فرم بازسازیشده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا-2 (MMPI-2-RF) در اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 43-71]
-
دانش، عصمت
مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
-
داودی، احمد
بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]
-
داوری، رحیم
بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]
ز
-
زرگرباشی، راحله
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]
س
-
سیاح، سرورالسادات
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]
-
سلطانیان زاده، مریم
رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
-
سلگی لرستانی، مختار
هنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدلهای چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-126]
-
سلیمانی، توران
ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]
-
سهرابی ام آباد، عاطفه
ویژگیهای روانسنجی ابزار مدیریت عواطف و احساسات در بین کودکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 95-109]
ش
-
شایسته، هاله
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیشفعالی– نقصتوجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118]
-
شریفی، حسن پاشا
ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
-
شریفی، حسن پاشا
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
-
شعبانی، حسین
استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
-
شعبانی، سمیه
ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
-
شکری، امید
مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
-
شکرزاده، شهره
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیشفعالی– نقصتوجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118]
-
شکرزاده، شهره
روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
-
شکرزاده، شهره
ساختار عاملی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
-
شکرزاده، شهره
روایی همزمان نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]
-
شکرزاده، شهره
روایی تشخیصی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا-2 (MMPI-2RF) در مردان زندانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143]
-
شکرزاده، شهره
روایی تشخیصی فرم بازسازیشده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا-2 (MMPI-2-RF) در اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 43-71]
ص
-
صابری، هائیده
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98]
-
صادقی، مژگان
روایی تشخیصی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا-2 (MMPI-2RF) در مردان زندانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143]
-
صادقی زمانی، فهیمه
آزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
-
صبحی قراملکی، ناصر
اثربخشی آموزش سرسختی روانشناسی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]
ض
-
ضرغامی، محمدحسین
آزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
ع
-
عبایی، بهناز
ویژگی های روانسنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگیهای شخصیت [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65]
-
عرب زاده، مهدی
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]
غ
-
غضنفری، احمد
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 23-42]
-
غلامرضا، عاطفه
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98]
ف
-
فرهادی، هادی
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
-
فرهنگی، عبدالحسن
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]
ق
-
قاسمی نواب، امیر
مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]
-
قدمی، ابوالفضل
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]
ک
-
کامکاری، کامبیز
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیشفعالی– نقصتوجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118]
-
کامکاری، کامبیز
روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
-
کامکاری، کامبیز
ساختار عاملی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
-
کامکاری، کامبیز
روایی همزمان نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]
-
کامکاری، کامبیز
روایی تشخیصی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا-2 (MMPI-2RF) در مردان زندانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143]
-
کدیور، پروین
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]
-
کرمی پور، محمدرضا
ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیتهای حرفهای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 73-93]
-
کلانتری، مهدی
هنجاریابی و اعتباریابی آزمون رقابت جویی برای دانش آموزان دخترانه مقطع دبیرستان حکمت نیاوران [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 7-22]
-
کلهر، منوچهر
ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیتهای حرفهای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 73-93]
-
کماسی، زهرا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86]
گ
-
گرامی پور، مسعود
هنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدلهای چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-126]
-
گراوند، یاسر
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
-
گنجی، حمزه
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانشآموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132]
م
-
متقیان، مریم
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
-
محبوبی، کمال
رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
-
محمدشارونی، رضوان
مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 149-171]
-
میرهاشمی، مالک
ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
-
میرهاشمی، مالک
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
-
ملیحی الذاکرینی، سعید
اثربخشی آموزش سرسختی روانشناسی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]
-
منصوری، فروغ
روایی همزمان نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]
ن
-
ندری، خدیجه
رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 127-147]
-
نصیری، محبوبه
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خودآگاهی جنسی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68]
-
نیکدل، فریبرز
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 23-42]
ه
-
هاشمی، سید علی
ساختار عاملی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
ی
-
یزدانی عبدالملکی، محمد عیسی
اثربخشی آموزش سرسختی روانشناسی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد