آ
-
آزادمنش، منیز
بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 107-123]
ا
-
ابوالمعالی، خدیجه
رواسازی و پایاسازی پرسشنامۀ منطقی- تجربی (REI) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 7-29]
-
ابوالمعالی، خدیجه
رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 79-90]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 107-123]
-
احمدی، سامان
بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 91-108]
-
احمدی، وحید
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
-
اسماعیلی، محمدرضا
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
-
اسماعیلی، مریم
ویژگیهای روانسنجی مقیاسهای رتبهبندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 91-115]
-
افشاریان، محمدجواد
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
-
اکبری، بهمن
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
-
اکبری بلوطبنگان، افضل
خصوصیات روانسنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
-
الیاسی، خدیجه
ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]
-
امامی پور، سوزان
استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 43-63]
-
امیری، سهراب
بررسی نقش میانجیگری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعهای بر روی جمعیت بهنجار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62]
-
امیری، سهراب
نقش گرایشهای شخصیتی نیمه بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
-
امیرتاش، عبدالرضا
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
-
انصاری مقدم، شیرین
نقش میانجیگر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روانشناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
ب
-
باباخانی، نرگس
مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
-
بدیعی، هانیه
رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
-
بیگدلی، ایمان الله
ساخت و هنجاریابی روانسنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
-
بهرامی، معصومه
ساخت و بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه ریسکپذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]
پ
-
پدرام، میرمحسن
ساخت و هنجاریابی روانسنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
-
پورافروز، الهام
ساخت و هنجاریابی روانسنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
-
پورشریفی، حمید
نقش میانجیگر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روانشناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
-
پورکرم سیدگان، افسانه
ویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 141-166]
ت
-
تاجری، بیوک
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 29-44]
-
توکلی، اعظم
ویژگی های روانسنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]
ج
-
جدیدی، محسن
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-106]
-
جمهری، فرهاد
ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]
-
جهانی فر، مجتبی
مقایسه روشهای ساختن نمرهی کل در آزمونهای مرکب با بهرهگیری از خطای استاندارد اندازهگیری شرطی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 23-42]
چ
-
چهری، آزیتا
بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 91-108]
ح
-
حیاتلو، سحر
مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
-
حسین زئی، عنایت اله
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس راهبردهای مقابلهای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
-
حمل دار، ناهید
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 29-44]
خ
-
خندان، امیرمحمد
رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
د
-
درتاج، فریبرز
فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]
-
درفش، حجت اله
مقایسه روشهای ساختن نمرهی کل در آزمونهای مرکب با بهرهگیری از خطای استاندارد اندازهگیری شرطی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 23-42]
ر
-
رحیمی، پوپک
هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه اینیاگرام در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 7-22]
-
رحمت، سپیده
ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]
-
رضایی، سجاد
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
ز
-
زیوری، محمود
ویژگی های روانسنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]
س
-
سامی، مجید
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس راهبردهای مقابلهای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
-
ستایشی، سعید
ساخت و هنجاریابی روانسنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
-
سهامی، سوسن
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس راهبردهای مقابلهای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
-
سوداگر، شیدا
ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]
ش
-
شادمان فر، نسرین
طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 125-140]
-
شریفی درآمدی، پرویز
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
-
شکری، امید
تحلیل روانسنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 61-76]
-
شکرزاده، شهره
ویژگیهای روانسنجی مقیاسهای رتبهبندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 91-115]
-
شکرزاده، شهره
استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
-
شکرزاده، شهره
ویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 141-166]
-
شهریاری احمدی، منصوره
ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]
ص
-
صبحی قراملکی، ناصر
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
-
صداقتی فرد، مجتبی
طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 125-140]
-
صیرفی، محمدرضا
نقش میانجیگر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روانشناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
-
صفوی پور، سیما
رواسازی و پایاسازی پرسشنامۀ منطقی- تجربی (REI) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 7-29]
-
صمدی، سهیلا
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
ع
-
عباس زاده، سمانه
تحلیل روانسنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 61-76]
-
عرب زاده، مهدی
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]
-
علی پور، احمد
فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]
-
علوی زاده، سیدمحمدرضا
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
غ
-
غلامی، مرضیه
رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 79-90]
ف
-
فرخی، نورعلی
فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]
ق
-
قدرتی، سعید
خصوصیات روانسنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
-
قربانخانی، مهدی
ویژگی های روانسنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]
-
قره ویسی، سمیرا
نقش گرایشهای شخصیتی نیمه بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
-
قنبری پناه، افسانه
ویژگی های روانسنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]
ک
-
کامکاری، کامبیز
ویژگیهای روانسنجی مقیاسهای رتبهبندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 91-115]
-
کامکاری، کامبیز
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
-
کامکاری، کامبیز
استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
-
کامکاری، کامبیز
استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 43-63]
-
کامکاری، کامبیز
ویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 141-166]
-
کاویان فر، حسین
ساخت و بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه ریسکپذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]
-
کردلو، منیره
ساخت و بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه ریسکپذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]
-
کشاورز گرامی، قاسم
خصوصیات روانسنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
-
کیومرثی، فیروز
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
گ
-
گرامی پور، مسعود
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 29-44]
-
گلدسته، نسترن
بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 91-108]
م
-
مامی، شهرام
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
-
محبوبی، طاهر
رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
-
محبوبی، کمال
رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
-
محمدی، اکبر
بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 107-123]
-
محمدزاده، جهانشا
ساخت و هنجاریابی مقیاس سبکهای پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
-
میرهاشمی، مالک
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-106]
-
معنوی پور، داود
طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 125-140]
-
ملکی، زهرا
استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 43-63]
-
منصوری، کیقباد
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-106]
-
موسوی، سید ولی الله
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
ن
-
ندری، خدیجه
رابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
-
نیکدل، فریبرز
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]
و
-
وزیری، شهرام
هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه اینیاگرام در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 7-22]
-
ولی زاده، مجید
نقش میانجیگر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روانشناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
ه
-
هاتف نیا، فاطمه
فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد