نمایه نویسندگان

آ

  • آزادمنش، منیز بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 107-123]

ا

  • ابوالمعالی، خدیجه رواسازی و پایاسازی پرسشنامۀ منطقی- تجربی (REI) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 7-29]
  • ابوالمعالی، خدیجه رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 79-90]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 107-123]
  • احمدی، سامان بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 91-108]
  • احمدی، وحید ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
  • اسماعیلی، محمدرضا بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
  • اسماعیلی، مریم ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های رتبه‌بندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 91-115]
  • افشاریان، محمدجواد بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
  • اکبری، بهمن ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
  • اکبری بلوطبنگان، افضل خصوصیات روان‌سنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
  • الیاسی، خدیجه ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]
  • امامی پور، سوزان استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 43-63]
  • امیری، سهراب بررسی نقش میانجی‌گری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعه‌ای بر روی جمعیت بهنجار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62]
  • امیری، سهراب نقش گرایش‌های شخصیتی نیمه‌ بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
  • امیرتاش، عبدالرضا بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
  • انصاری مقدم، شیرین نقش میانجی‌گر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روان‌شناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]

ب

  • باباخانی، نرگس مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
  • بدیعی، هانیه رابطه‌ی برنامه‌ درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
  • بیگدلی، ایمان الله ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
  • بهرامی، معصومه ساخت و بررسی ویژگی‌های روان ‌سنجی پرسشنامه ریسک‌پذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]

پ

  • پدرام، میرمحسن ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
  • پورافروز، الهام ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
  • پورشریفی، حمید نقش میانجی‌گر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روان‌شناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
  • پورکرم سیدگان، افسانه ویژگی‌های روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 141-166]

ت

  • تاجری، بیوک بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 29-44]
  • توکلی، اعظم ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]

ج

  • جدیدی، محسن بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-106]
  • جمهری، فرهاد ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]
  • جهانی فر، مجتبی مقایسه روش‌های ساختن نمره‌ی کل در آزمون‌های مرکب با بهره‌گیری از خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 23-42]

چ

  • چهری، آزیتا بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 91-108]

ح

  • حیاتلو، سحر مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
  • حسین زئی، عنایت اله بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
  • حمل دار، ناهید بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 29-44]

خ

  • خندان، امیرمحمد رابطه‌ی برنامه‌ درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]

د

  • درتاج، فریبرز فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]
  • درفش، حجت اله مقایسه روش‌های ساختن نمره‌ی کل در آزمون‌های مرکب با بهره‌گیری از خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 23-42]

ر

  • رحیمی، پوپک هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه اینیاگرام در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 7-22]
  • رحمت، سپیده ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]
  • رضایی، سجاد ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]

ز

  • زیوری، محمود ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]

س

  • سامی، مجید بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
  • ستایشی، سعید ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 7-21]
  • سهامی، سوسن بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
  • سوداگر، شیدا ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]

ش

  • شادمان فر، نسرین طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 125-140]
  • شریفی درآمدی، پرویز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
  • شکری، امید تحلیل روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 61-76]
  • شکرزاده، شهره ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های رتبه‌بندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 91-115]
  • شکرزاده، شهره استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
  • شکرزاده، شهره ویژگی‌های روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 141-166]
  • شهریاری احمدی، منصوره ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
  • صداقتی فرد، مجتبی طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 125-140]
  • صیرفی، محمدرضا نقش میانجی‌گر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روان‌شناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
  • صفوی پور، سیما رواسازی و پایاسازی پرسشنامۀ منطقی- تجربی (REI) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 7-29]
  • صمدی، سهیلا ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]

ع

  • عباس زاده، سمانه تحلیل روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 61-76]
  • عرب زاده، مهدی بررسی شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]
  • علی پور، احمد فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]
  • علوی زاده، سیدمحمدرضا ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]

غ

  • غلامی، مرضیه رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 79-90]

ف

  • فرخی، نورعلی فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]

ق

  • قدرتی، سعید خصوصیات روان‌سنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
  • قربانخانی، مهدی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]
  • قره ویسی، سمیرا نقش گرایش‌های شخصیتی نیمه‌ بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
  • قنبری پناه، افسانه ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]

ک

  • کامکاری، کامبیز ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های رتبه‌بندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 91-115]
  • کامکاری، کامبیز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
  • کامکاری، کامبیز استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
  • کامکاری، کامبیز استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 43-63]
  • کامکاری، کامبیز ویژگی‌های روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 141-166]
  • کاویان فر، حسین ساخت و بررسی ویژگی‌های روان ‌سنجی پرسشنامه ریسک‌پذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]
  • کردلو، منیره ساخت و بررسی ویژگی‌های روان ‌سنجی پرسشنامه ریسک‌پذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]
  • کشاورز گرامی، قاسم خصوصیات روان‌سنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
  • کیومرثی، فیروز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]

گ

  • گرامی پور، مسعود بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 29-44]
  • گلدسته، نسترن بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 91-108]

م

  • مامی، شهرام ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
  • محبوبی، طاهر رابطه‌ی برنامه‌ درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
  • محبوبی، کمال رابطه‌ی برنامه‌ درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
  • محمدی، اکبر بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 107-123]
  • محمدزاده، جهانشا ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 65-80]
  • میرهاشمی، مالک بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-106]
  • معنوی پور، داود طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 125-140]
  • ملکی، زهرا استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 43-63]
  • منصوری، کیقباد بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-106]
  • موسوی، سید ولی الله ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]

ن

  • ندری، خدیجه رابطه‌ی برنامه‌ درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
  • نیکدل، فریبرز بررسی شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]

و

  • وزیری، شهرام هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه اینیاگرام در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 7-22]
  • ولی زاده، مجید نقش میانجی‌گر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روان‌شناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]

ه

  • هاتف نیا، فاطمه فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]