آ
-
آزادیکتا، مهرناز
شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
آقابابایی، سارا
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
ا
-
ابوالمعالی، خدیجه
ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 85-103]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
ادب آوازه، لیلا
هنجاریابی و کفایت شاخصهای روانسنجی پرسشنامه عزتنفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 7-19]
-
اسمعیلی رنجبر، خاطره
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
امامی پور، سوزان
ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
-
امامی پور، سوزان
ویژگی های روانسنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
-
امیرتاش، عبدالرضا
استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
ب
-
باب الحوائجی، فهیمه
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
باقری، نسرین
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
-
بخشی پور، باب الله
اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
برزگر، مجید
شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
بیکی، دلارام
ویژگی های روانسنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
-
بیگلریان، اکبر
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
ت
-
تبیانی نیان، لیدا
ویژگیهای روانسنجی نسخهی دوم مقیاسهای سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
-
تجاری، فرشاد
استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
-
تک تهرانی، سالومه
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 7-19]
-
توحیدی، عاطفه
شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
ث
-
ثابت، مهرداد
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
ج
-
جان بزرگی، مسعود
اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخلههای معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
-
جان بزرگی، مسعود
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
-
جبرائیلی، هاشم
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
-
جلالوند، مصطفی
بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن پذیری غیرمشروط در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
جمهری، فرهاد
اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
جنت فریدونی، مصطفی
بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
جوادی، سولماز
رواسازی مقیاس استعداد خیانت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1400]
ح
-
حبیبی، مجتبی
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
-
حیدری، زهرا
هنجاریابی پرسشنامه افکار تکرار شونده بر روی زنان بزرگسال ساکن تهران (یک ابزار فراتشخیصی) [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
حیدری، صدیقه
شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
حریری، نجلا
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
حسینی المدنی، سیدعلی
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
حسینلو، عاطفه
اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
-
حمیدی، فریده
استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 85-103]
خ
-
خدایی، علی
نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
خلعتبری، جواد
بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]
د
-
درتاج، فریبرز
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
-
درتاج، فریبرز
اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
درستکار، آرنوش
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
-
دهستانی، مهدی
هنجاریابی و کفایت شاخصهای روانسنجی پرسشنامه عزتنفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
ر
-
رازانی، زینب
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
-
رحمانی ملک آبادی، مهدی
هنجاریابی و کفایت شاخصهای روانسنجی پرسشنامه عزتنفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
ز
-
زادشیر، فرزانه
ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
زکایی، حسین
استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
-
زینالی، علی
رواسازی مقیاس استعداد خیانت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1400]
س
-
سالاری، سمیه
ویژگیهای روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
-
سپاه منصور، مژگان
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
-
سپنتا، ماندانا
بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
سجادی هزاوه، سید حمید
استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
-
سرابی، پیام
ارزیابی مشخصات روانسنجی آزمون بالینی چند محوری میلون – 3 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 121-143]
-
سرآبادانی تفرشی، آسا
اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخلههای معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
-
سعادتی شامیر، ابوطالب
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
-
سلاجقه، مژده
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
ش
-
شادان، شکوفه
ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
-
شبرخ فومنی، زهرا
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
شریفی، طیبه
بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]
ص
-
صابر، سوسن
ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
صابری، هائیده
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
-
صادقی، خیرالله
ارزیابی مشخصات روانسنجی آزمون بالینی چند محوری میلون – 3 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 121-143]
-
صادقی، سعید
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 7-19]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
ویژگیهای روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
-
طامه، بتول
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
-
طهماسبی گرمتانی، سیامک
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
ع
-
عابدی، احمد
بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
علی گوهری، بهزاد
اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
غ
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
ویژگیهای روانسنجی نسخهی دوم مقیاسهای سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 7-19]
-
فرخی، نورعلی
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
-
فرخزادیان، علی اصغر
هنجاریابی و کفایت شاخصهای روانسنجی پرسشنامه عزتنفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
ق
-
قنبری پناه، افسانه
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
ک
-
کاظمی شتریه، نرجس
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]
-
کامکاری، کامبیز
ویژگیهای روانسنجی نسخهی دوم مقیاسهای سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
-
کامکاری، کامبیز
روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
-
کریم پور وظیفه خورانی، علیرضا
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
گ
-
گنجی، حمزه
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
-
گنجی، مهدی
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
-
گودرزی سرخی، فاطمه
اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1400]
ل
-
لطفی کاشانی، فرح
بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن پذیری غیرمشروط در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1400]
م
-
محبی، سمیه
نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
محمدبابایی، رضا
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
-
محمدصادقی، محبوبه
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
-
مرادی، علیرضا
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
-
مصباح، زهرا
استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 85-103]
-
مکوندی، بهنام
روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
-
ملک شاهی، حسین
روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
ن
-
ناصری فدافن، ملکه
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
-
نامور، هومن
اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
-
نصیری، مهدی
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
-
نیکخواه، محمد
بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
نوحی، شهناز
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
و
-
وزیری، شهرام
بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن پذیری غیرمشروط در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1400]
ه
-
همایونی، علیرضا
اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1400]
-
همرنگ، حمید
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
ی
-
یوسفی، زهرا
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد