نمایه نویسندگان

آ

  • آزادیکتا، مهرناز شاخص‌های روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • آقابابایی، سارا بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]

ا

  • ابوالمعالی، خدیجه ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 85-103]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • ادب آوازه، لیلا هنجاریابی و کفایت شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ عزت‌نفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
  • ارجمندنیا، علی اکبر ساخت و بررسی ویژگی‏های روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 7-19]
  • اسمعیلی رنجبر، خاطره ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • امامی پور، سوزان ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
  • امامی پور، سوزان ویژگی های روان‌سنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
  • امیرتاش، عبدالرضا استانداردسازی مقیاس شبکه‌های اجتماعی برای دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]

ب

  • باب الحوائجی، فهیمه ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • باقری، نسرین ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
  • بخشی پور، باب الله اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختن‌گرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • برزگر، مجید شاخص‌های روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • بیکی، دلارام ویژگی های روان‌سنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
  • بیگلریان، اکبر تاثیر کاربرد ارزشیابی میان‌دوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]

ت

  • تبیانی نیان، لیدا ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی دوم مقیاس‌های سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
  • تجاری، فرشاد استانداردسازی مقیاس شبکه‌های اجتماعی برای دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
  • تک تهرانی، سالومه ساخت و بررسی ویژگی‏های روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 7-19]
  • توحیدی، عاطفه شاخص‌های روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]

ث

  • ثابت، مهرداد ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]

ج

  • جان بزرگی، مسعود اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخله‌های معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
  • جان بزرگی، مسعود بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه دین‌داری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
  • جبرائیلی، هاشم بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
  • جلالوند، مصطفی بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن ‏پذیری غیرمشروط در دانش ‏آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • جمهری، فرهاد اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • جنت فریدونی، مصطفی بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • جوادی، سولماز رواسازی مقیاس استعداد خیانت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1400]

ح

  • حبیبی، مجتبی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
  • حیدری، زهرا هنجاریابی پرسشنامه افکار تکرار شونده بر روی زنان بزرگسال ساکن تهران (یک ابزار فراتشخیصی) [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • حیدری، صدیقه شاخص‌های روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • حریری، نجلا ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • حسینی المدنی، سیدعلی ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • حسینلو، عاطفه اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
  • حمیدی، فریده استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 85-103]

خ

  • خدایی، علی نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • خلعتبری، جواد بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]

د

  • درتاج، فریبرز بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
  • درتاج، فریبرز اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • درستکار، آرنوش ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
  • دهستانی، مهدی هنجاریابی و کفایت شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ عزت‌نفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]

ر

  • رازانی، زینب تاثیر کاربرد ارزشیابی میان‌دوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
  • رحمانی ملک آبادی، مهدی هنجاریابی و کفایت شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ عزت‌نفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]

ز

  • زادشیر، فرزانه ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • زکایی، حسین استانداردسازی مقیاس شبکه‌های اجتماعی برای دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
  • زینالی، علی رواسازی مقیاس استعداد خیانت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1400]

س

  • سالاری، سمیه ویژگی‌های روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
  • سپاه منصور، مژگان تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
  • سپنتا، ماندانا بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • سجادی هزاوه، سید حمید استانداردسازی مقیاس شبکه‌های اجتماعی برای دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
  • سرابی، پیام ارزیابی مشخصات روان‌سنجی آزمون بالینی چند محوری میلون – 3 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 121-143]
  • سرآبادانی تفرشی، آسا اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخله‌های معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
  • سعادتی شامیر، ابوطالب بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
  • سلاجقه، مژده ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1400]

ش

  • شادان، شکوفه ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
  • شبرخ فومنی، زهرا ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • شریفی، طیبه بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]

ص

  • صابر، سوسن ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • صابری، هائیده ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
  • صادقی، خیرالله ارزیابی مشخصات روان‌سنجی آزمون بالینی چند محوری میلون – 3 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 121-143]
  • صادقی، سعید ساخت و بررسی ویژگی‏های روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 7-19]

ط

  • طالع پسند، سیاوش ویژگی‌های روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
  • طامه، بتول بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
  • طهماسبی گرمتانی، سیامک تاثیر کاربرد ارزشیابی میان‌دوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]

ع

  • عابدی، احمد بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • علی گوهری، بهزاد اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]

غ

  • غلامعلی لواسانی، مسعود ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی دوم مقیاس‌های سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]

ف

  • فتح آبادی، جلیل ساخت و بررسی ویژگی‏های روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 7-19]
  • فرخی، نورعلی بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
  • فرخزادیان، علی اصغر هنجاریابی و کفایت شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ عزت‌نفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]

ق

  • قنبری پناه، افسانه تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]

ک

  • کاظمی شتریه، نرجس بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]
  • کامکاری، کامبیز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی دوم مقیاس‌های سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
  • کامکاری، کامبیز روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
  • کریم پور وظیفه خورانی، علیرضا تاثیر کاربرد ارزشیابی میان‌دوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]

گ

  • گنجی، حمزه ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
  • گنجی، مهدی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
  • گودرزی سرخی، فاطمه اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختن‌گرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1400]

ل

  • لطفی کاشانی، فرح بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن ‏پذیری غیرمشروط در دانش ‏آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1400]

م

  • محبی، سمیه نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • محمدبابایی، رضا تاثیر کاربرد ارزشیابی میان‌دوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
  • محمدصادقی، محبوبه بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
  • مرادی، علیرضا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
  • مصباح، زهرا استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 85-103]
  • مکوندی، بهنام روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
  • ملک شاهی، حسین روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]

ن

  • ناصری فدافن، ملکه بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه دین‌داری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
  • نامور، هومن اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
  • نصیری، مهدی تاثیر کاربرد ارزشیابی میان‌دوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
  • نیکخواه، محمد بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • نوحی، شهناز بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه دین‌داری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]

و

  • وزیری، شهرام بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن ‏پذیری غیرمشروط در دانش ‏آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1400]

ه

  • همایونی، علیرضا اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختن‌گرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1400]
  • همرنگ، حمید تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]

ی

  • یوسفی، زهرا بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]