آ
-
آموزش عالی
بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125]
-
آموزههای اسلامی
طراحی و عاملیابی پرسشنامه مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمان براساس آموزههای اسلامی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41]
ا
-
ارزشها
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بنیانهای اخلاقی (30MFQ) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115]
-
استاندارد سازی
نگرش سنج ریاضی و بررسی عوامل مرتبط با آن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12]
-
اضطراب امتحان
بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
-
اعتبار
ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیتپذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23]
-
اعتبار
هنجاریابی سیستم درجهبندی مهارتهای اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
-
اعتبار
اعتباریابی مقیاس تجارب تجزیهای نوجوانان در جامعه ایران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62]
-
اعتبار
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بنیانهای اخلاقی (30MFQ) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115]
-
اعتبار
بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125]
-
اعتبار
ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175]
-
افسردگی
سنجش رابطۀ بین ذهنآگاهی با افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68]
-
افسردگی
رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77]
پ
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54]
-
پایایی
عاملیابی و پایاسازی پرسشنامه رضایت از حمایت اجتماعی ریبیرو در مادران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27]
-
پایایی
ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175]
-
پایایی
طراحی و عاملیابی پرسشنامه مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمان براساس آموزههای اسلامی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41]
-
پرسشنامه انگیزهدرونی
هنجاریابی پرسشنامه انگیزه درونی مطالعه آزاد [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
-
پیشرفت ریاضی
نگرش سنج ریاضی و بررسی عوامل مرتبط با آن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12]
ت
-
تاب آوری
ساخت و هنجاریابی پرسشنامهای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامههایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103]
-
تحلیل خوشهای
کاربرد تحلیل خوشهای به منظور دادهکاوی در پژوهشهای روانشناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
-
تحلیل عاملی
هنجاریابی سیستم درجهبندی مهارتهای اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
-
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی
هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83]
-
تحلیل عاملی (اکتشافی و تاییدی)
اعتباریابی مقیاس تجارب تجزیهای نوجوانان در جامعه ایران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62]
-
تحلیل عاملی تاییدی
تحلیل اکتشافی و عاملی مقیاس هوش معنوی کینگ برای معلمانهای دبیرستان شهر تهران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70]
-
تعللورزی
کاربرد تحلیل خوشهای به منظور دادهکاوی در پژوهشهای روانشناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
-
تغییرناپذیری
آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39]
-
تمایز
تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عاملهای آن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60]
-
تئوری انتخاب
ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیتپذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23]
ج
-
جنسیت
آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39]
خ
-
خلاقیت شناختی
بررسی ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه فراشناخت حالتی دانشآموزان (SMI) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42]
-
خلاقیت شناختی
تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عاملهای آن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60]
-
خلاقیت هیجانی
بررسی ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه فراشناخت حالتی دانشآموزان (SMI) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42]
-
خودتنظیمی
کاربرد تحلیل خوشهای به منظور دادهکاوی در پژوهشهای روانشناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
-
خودکارآمدی
کاربرد تحلیل خوشهای به منظور دادهکاوی در پژوهشهای روانشناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
-
خودکارآمدی
بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
-
خودمختاری
هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83]
د
-
دادهکاوی
کاربرد تحلیل خوشهای به منظور دادهکاوی در پژوهشهای روانشناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
-
دانشگاه
ارائه مدلی برای رتبهبندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبتهای دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144]
-
درگیری
هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83]
ذ
-
ذهنآگاهی
سنجش رابطۀ بین ذهنآگاهی با افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68]
ر
-
راهبردهای فراشناختی
بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
-
رضایت از حمایت اجتماعی
عاملیابی و پایاسازی پرسشنامه رضایت از حمایت اجتماعی ریبیرو در مادران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27]
-
رفتارهای هیجانخواهی- دانشآموزان دختر و پسر
رابطه بین مهارتهای اجتماعی با تکانشگری و هیجانخواهی دانشآموزان متوسطه شهر تهران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 71-87]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54]
-
روایی
هنجاریابی سیستم درجهبندی مهارتهای اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
-
روایی
بررسی ویژگی روایی و اعتبار سیاهه چندبعدی شناخت کمالگرایی در پرستاران شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98]
-
روایی
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بنیانهای اخلاقی (30MFQ) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115]
-
روایی
بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125]
-
روایی
بررسی عملیبودن، اعتبار، روایی و نرمیابی پرسشنامه هوش معنوی در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58]
-
رواییسازه
اعتباریابی مقیاس تجارب تجزیهای نوجوانان در جامعه ایران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62]
-
روش SQ4R
بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
ش
-
شخصیت
ساخت و هنجاریابی پرسشنامهای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامههایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103]
ص
-
صفات شخصیت
آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39]
ع
-
عامل
تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عاملهای آن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60]
-
علوم رفتاری
بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125]
-
عملکرد
ارائه مدلی برای رتبهبندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبتهای دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144]
ف
-
فراشناخت
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54]
-
فراشناخت حالتی
بررسی ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه فراشناخت حالتی دانشآموزان (SMI) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42]
-
فرآیند تحلیل سلسه مراتبی
ارائه مدلی برای رتبهبندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبتهای دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144]
ک
-
کیفیت زندگی
سنجش رابطۀ بین ذهنآگاهی با افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68]
-
کلید واژگان: کیفیت تدریس
بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125]
-
کلید واژه: شناختی
بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
-
کلید واژهها: عاملیابی
طراحی و عاملیابی پرسشنامه مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمان براساس آموزههای اسلامی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41]
-
کلیدواژهها: مقیاس خودکارآمدی تحصیلی
ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175]
-
کلمات کلیدی:ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین
هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83]
-
کودکان پیش دبستانی
هنجاریابی سیستم درجهبندی مهارتهای اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
گ
-
گرشام و الیوت 1990
هنجاریابی سیستم درجهبندی مهارتهای اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
-
گرمی
هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83]
م
-
ماما
ارائه مدلی برای رتبهبندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبتهای دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39]
-
مدل اندازهگیری
رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77]
-
مدل ساختاری
رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77]
-
مسئولیتپذیری
ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیتپذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23]
-
مصرف مواد
ساخت و هنجاریابی پرسشنامهای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامههایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103]
-
مطالعه آزاد
هنجاریابی پرسشنامه انگیزه درونی مطالعه آزاد [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120]
-
معلم
تحلیل اکتشافی و عاملی مقیاس هوش معنوی کینگ برای معلمانهای دبیرستان شهر تهران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70]
-
مهارتهای اجتماعی
هنجاریابی سیستم درجهبندی مهارتهای اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
-
مهارتهای اجتماعی
طراحی و عاملیابی پرسشنامه مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمان براساس آموزههای اسلامی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41]
ن
-
نرمیابی
بررسی عملیبودن، اعتبار، روایی و نرمیابی پرسشنامه هوش معنوی در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58]
-
نظریه پاسخ سوال
هنجاریابی پرسشنامه انگیزه درونی مطالعه آزاد [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120]
-
نظریه کلاسیک اندازهگیری
هنجاریابی پرسشنامه انگیزه درونی مطالعه آزاد [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120]
-
نگرش به ریاضی
نگرش سنج ریاضی و بررسی عوامل مرتبط با آن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12]
و
-
واژگان کلیدی: بهزیستی ذهنی
آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39]
-
واژگان کلیدی: تجارب تجزیهای نوجوانی(A-DES)
اعتباریابی مقیاس تجارب تجزیهای نوجوانان در جامعه ایران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62]
-
واژگان کلیدی:خلاقیتهیجانی
تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عاملهای آن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60]
-
واژگان کلیدی: عاملیابی
عاملیابی و پایاسازی پرسشنامه رضایت از حمایت اجتماعی ریبیرو در مادران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27]
-
واژگان کلیدی: مهارتهای اجتماعی- تکانشگری
رابطه بین مهارتهای اجتماعی با تکانشگری و هیجانخواهی دانشآموزان متوسطه شهر تهران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 71-87]
-
واژگان کلیدی: ویژگی روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه فراشناخت حالتی دانشآموزان (SMI) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42]
-
واژههای کلید:
بررسی و مقایسه سلامت عمومی بزهدیدگان جرم با افراد عادی در سال 1394 [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 89-101]
-
واژههای کلیدی:اعتیاد
ساخت و هنجاریابی پرسشنامهای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامههایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103]
-
واژههای کلیدی: اعتبار
بررسی ویژگی روایی و اعتبار سیاهه چندبعدی شناخت کمالگرایی در پرستاران شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98]
-
واژههای کلیدی: اعتبار
بررسی عملیبودن، اعتبار، روایی و نرمیابی پرسشنامه هوش معنوی در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58]
-
واژههای کلیدی: بنیانهای اخلاقی
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بنیانهای اخلاقی (30MFQ) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115]
-
واژههای کلیدی: تحلیل عاملی اکتشافی
تحلیل اکتشافی و عاملی مقیاس هوش معنوی کینگ برای معلمانهای دبیرستان شهر تهران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70]
-
واژههای کلیدی: تنظیم شناختی هیجان
رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77]
-
واژههای کلیدی: ساخت
نگرش سنج ریاضی و بررسی عوامل مرتبط با آن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12]
-
واژههای کلیدی: نرمافزار
ارائه مدلی برای رتبهبندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبتهای دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144]
-
ویژگیهای روانسنجی
ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175]
-
ویلیام گلاسر
ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیتپذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23]
ه
-
هنجاریابی
هنجاریابی سیستم درجهبندی مهارتهای اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
-
هنجاریابی
اعتباریابی مقیاس تجارب تجزیهای نوجوانان در جامعه ایران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62]
-
هوش معنوی
تحلیل اکتشافی و عاملی مقیاس هوش معنوی کینگ برای معلمانهای دبیرستان شهر تهران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70]
-
هوش معنوی و دانشجویان
بررسی عملیبودن، اعتبار، روایی و نرمیابی پرسشنامه هوش معنوی در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58]
-
هوش هیجانی
ساخت و هنجاریابی پرسشنامهای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامههایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد