نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125]
  • آموزه‌های اسلامی طراحی و عامل‌یابی پرسشنامه مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمان براساس آموزه‌های اسلامی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41]

ا

  • ارزش‌ها بررسی مقدماتی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه بنیان‌های اخلاقی (30MFQ) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115]
  • استاندارد سازی نگرش سنج ریاضی و بررسی عوامل مرتبط با آن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12]
  • اضطراب امتحان بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
  • اعتبار ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیت‌پذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23]
  • اعتبار هنجاریابی سیستم درجه‌بندی مهارت‌های اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
  • اعتبار اعتباریابی مقیاس تجارب تجزیه‌ای نوجوانان در جامعه ایران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62]
  • اعتبار بررسی مقدماتی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه بنیان‌های اخلاقی (30MFQ) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115]
  • اعتبار بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125]
  • اعتبار ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175]
  • افسردگی سنجش رابطۀ بین ذهن‌آگاهی با افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68]
  • افسردگی رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77]

ب

پ

  • پایایی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54]
  • پایایی عامل‌یابی و پایاسازی پرسشنامه رضایت از حمایت اجتماعی ریبیرو در مادران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27]
  • پایایی ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175]
  • پایایی طراحی و عامل‌یابی پرسشنامه مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمان براساس آموزه‌های اسلامی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41]
  • پرسشنامه انگیزهدرونی هنجاریابی پرسشنامه انگیزه درونی مطالعه آزاد [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
  • پیشرفت ریاضی نگرش سنج ریاضی و بررسی عوامل مرتبط با آن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12]

ت

  • تاب آوری ساخت و هنجاریابی پرسشنامه‌ای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامه‌هایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103]
  • تحلیل خوشه‌ای کاربرد تحلیل خوشه‌ای به منظور داده‌کاوی در پژوهش‌های روان‌شناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
  • تحلیل عاملی هنجاریابی سیستم درجه‌بندی مهارت‌های اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
  • تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83]
  • تحلیل عاملی (اکتشافی و تاییدی) اعتباریابی مقیاس تجارب تجزیه‌ای نوجوانان در جامعه ایران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62]
  • تحلیل عاملی تاییدی تحلیل اکتشافی و عاملی مقیاس هوش معنوی کینگ برای معلمان‌های‌‌ دبیرستان شهر تهران‌‌ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70]
  • تعلل‌ورزی کاربرد تحلیل خوشه‌ای به منظور داده‌کاوی در پژوهش‌های روان‌شناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
  • تغییرناپذیری آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39]
  • تمایز تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عاملهای‌ آن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60]
  • تئوری انتخاب ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیت‌پذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23]

ج

  • جنسیت آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39]

خ

  • خلاقیت شناختی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجاریا‌‌بی پرسشنامه فراشناخت حالتی دانش‌آموزان (SMI) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42]
  • خلاقیت شناختی تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عاملهای‌ آن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60]
  • خلاقیت هیجانی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجاریا‌‌بی پرسشنامه فراشناخت حالتی دانش‌آموزان (SMI) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42]
  • خودتنظیمی کاربرد تحلیل خوشه‌ای به منظور داده‌کاوی در پژوهش‌های روان‌شناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
  • خودکارآمدی کاربرد تحلیل خوشه‌ای به منظور داده‌کاوی در پژوهش‌های روان‌شناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
  • خودکارآمدی بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
  • خودمختاری هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83]

د

  • داده‌کاوی کاربرد تحلیل خوشه‌ای به منظور داده‌کاوی در پژوهش‌های روان‌شناسی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 25-44]
  • دانشگاه ارائه مدلی برای رتبه‌بندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبت‌های دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144]
  • درگیری هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83]

ذ

  • ذهن‌آگاهی سنجش رابطۀ بین ذهن‌آگاهی با افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68]

ر

  • راهبردهای فراشناختی بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
  • رضایت از حمایت اجتماعی عامل‌یابی و پایاسازی پرسشنامه رضایت از حمایت اجتماعی ریبیرو در مادران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27]
  • رفتارهای هیجان‌خواهی- دانش‌آموزان دختر و پسر رابطه بین مهارت‌های اجتماعی با تکانشگری و هیجان‌خواهی دانش‌آموزان متوسطه شهر تهران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 71-87]
  • روایی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54]
  • روایی هنجاریابی سیستم درجه‌بندی مهارت‌های اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
  • روایی بررسی ویژگی روایی و اعتبار سیاهه چندبعدی شناخت کمال‌گرایی در پرستاران شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98]
  • روایی بررسی مقدماتی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه بنیان‌های اخلاقی (30MFQ) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115]
  • روایی بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125]
  • روایی بررسی عملی‌بودن، اعتبار، روایی و نرم‌یابی پرسشنامه هوش معنوی در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58]
  • روایی‌سازه اعتباریابی مقیاس تجارب تجزیه‌ای نوجوانان در جامعه ایران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62]
  • روش SQ4R بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]

س

ش

  • شخصیت ساخت و هنجاریابی پرسشنامه‌ای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامه‌هایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103]

ص

  • صفات شخصیت آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39]

ع

  • عامل تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عاملهای‌ آن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60]
  • علوم رفتاری بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125]
  • عملکرد ارائه مدلی برای رتبه‌بندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبت‌های دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144]

ف

  • فراشناخت بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 45-54]
  • فراشناخت حالتی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجاریا‌‌بی پرسشنامه فراشناخت حالتی دانش‌آموزان (SMI) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42]
  • فرآیند تحلیل سلسه مراتبی ارائه مدلی برای رتبه‌بندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبت‌های دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144]

ک

  • کیفیت زندگی سنجش رابطۀ بین ذهن‌آگاهی با افسردگی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان پستان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 55-68]
  • کلید واژگان: کیفیت تدریس بررسی ساختار، روایی عاملی و اعتبار ابزار کیفیت تدریس در علوم رفتاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 103-125]
  • کلید واژه: شناختی بررسی اثربخشی اموزش راهبرهای شناختی و فراشناختی و روش مطالعه پس ختام در کاهش اضطراب امتحان دانش اموزان پسر مقطع دبیرستان شهر رودهن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 171-220]
  • کلید واژه‌ها: عاملیابی طراحی و عامل‌یابی پرسشنامه مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمان براساس آموزه‌های اسلامی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41]
  • کلیدواژه‎ها: مقیاس خودکارآمدی تحصیلی ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175]
  • کلمات کلیدی:ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83]
  • کودکان پیش دبستانی هنجاریابی سیستم درجه‌بندی مهارت‌های اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]

گ

  • گرشام و الیوت 1990 هنجاریابی سیستم درجه‌بندی مهارت‌های اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
  • گرمی هنجاریابی مقیاس ادراک نوجوانان از شیوه های تربیتی والدین و مقایسه مؤلفه های آن در دختران و پسران شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 61-83]

م

  • ماما ارائه مدلی برای رتبه‌بندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبت‌های دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144]
  • مدل‌یابی معادلات ساختاری رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77]
  • مدل‌یابی معادلات ساختاری آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39]
  • مدل اندازه‌گیری رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77]
  • مدل ساختاری رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77]
  • مسئولیت‌پذیری ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیت‌پذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23]
  • مصرف مواد ساخت و هنجاریابی پرسشنامه‌ای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامه‌هایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103]
  • مطالعه آزاد هنجاریابی پرسشنامه انگیزه درونی مطالعه آزاد [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120]
  • معلم تحلیل اکتشافی و عاملی مقیاس هوش معنوی کینگ برای معلمان‌های‌‌ دبیرستان شهر تهران‌‌ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70]
  • مهارت‌های اجتماعی هنجاریابی سیستم درجه‌بندی مهارت‌های اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
  • مهارت‌های اجتماعی طراحی و عامل‌یابی پرسشنامه مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمان براساس آموزه‌های اسلامی [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 23-41]

ن

  • نرم‌یابی بررسی عملی‌بودن، اعتبار، روایی و نرم‌یابی پرسشنامه هوش معنوی در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58]
  • نظریه پاسخ سوال هنجاریابی پرسشنامه انگیزه درونی مطالعه آزاد [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120]
  • نظریه کلاسیک اندازهگیری هنجاریابی پرسشنامه انگیزه درونی مطالعه آزاد [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-120]
  • نگرش به ریاضی نگرش سنج ریاضی و بررسی عوامل مرتبط با آن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12]

و

  • واژگان کلیدی: بهزیستی ذهنی آزمون تغییرناپذیری جنسیتی در روابط بین صفات شخصیت، حل مسئله اجتماعی و بهزیستی-ذهنی: رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-39]
  • واژگان کلیدی: تجارب تجزیه‌ای نوجوانی(A-DES) اعتباریابی مقیاس تجارب تجزیه‌ای نوجوانان در جامعه ایران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62]
  • واژگان کلیدی:خلاقیتهیجانی تحلیلی بر ارتباط و تمایز دو نوع خلاقیت هیجانی و شناختی از یکدیگر بر اساس عاملهای‌ آن [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 40-60]
  • واژگان کلیدی: عامل‌یابی عامل‌یابی و پایاسازی پرسشنامه رضایت از حمایت اجتماعی ریبیرو در مادران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 7-27]
  • واژگان کلیدی: مهارت‌های اجتماعی- تکانشگری رابطه بین مهارت‌های اجتماعی با تکانشگری و هیجان‌خواهی دانش‌آموزان متوسطه شهر تهران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 71-87]
  • واژگان کلیدی: ویژگی روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجاریا‌‌بی پرسشنامه فراشناخت حالتی دانش‌آموزان (SMI) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 29-42]
  • واژه‌های کلید: بررسی و مقایسه سلامت عمومی بزه‌دیدگان جرم با افراد عادی در سال 1394 [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 89-101]
  • واژههای کلیدی:اعتیاد ساخت و هنجاریابی پرسشنامه‌ای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامه‌هایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103]
  • واژه‌های کلیدی: اعتبار بررسی ویژگی روایی و اعتبار سیاهه چندبعدی شناخت کمال‌گرایی در پرستاران شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 79-98]
  • واژه‌های کلیدی: اعتبار بررسی عملی‌بودن، اعتبار، روایی و نرم‌یابی پرسشنامه هوش معنوی در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58]
  • واژه‌های کلیدی: بنیان‌های اخلاقی بررسی مقدماتی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه بنیان‌های اخلاقی (30MFQ) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-115]
  • واژه‌های کلیدی: تحلیل عاملی اکتشافی تحلیل اکتشافی و عاملی مقیاس هوش معنوی کینگ برای معلمان‌های‌‌ دبیرستان شهر تهران‌‌ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70]
  • واژه‌های کلیدی: تنظیم شناختی هیجان رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین رابطه تنظیم شناختی هیجانبا افسردگی، اضطراب و استرس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 65-77]
  • واژه‌های کلیدی: ساخت نگرش سنج ریاضی و بررسی عوامل مرتبط با آن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-12]
  • واژه‌های کلیدی: نرم‌افزار ارائه مدلی برای رتبه‌بندی عملکرد شغلی ماماها در ارائه مراقبت‌های دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-144]
  • ویژگی‎های روان‎سنجی ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای خودکارآمدی تحصیلی پنتریچ و دی گروت [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 145-175]
  • ویلیام گلاسر ساخت و اعتباریابی مقیاس مسئولیت‌پذیری بزرگسالان با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 7-23]

ه

  • هنجاریابی هنجاریابی سیستم درجه‌بندی مهارت‌های اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 77-96]
  • هنجاریابی اعتباریابی مقیاس تجارب تجزیه‌ای نوجوانان در جامعه ایران [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-62]
  • هوش معنوی تحلیل اکتشافی و عاملی مقیاس هوش معنوی کینگ برای معلمان‌های‌‌ دبیرستان شهر تهران‌‌ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-70]
  • هوش معنوی و دانشجویان بررسی عملی‌بودن، اعتبار، روایی و نرم‌یابی پرسشنامه هوش معنوی در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 43-58]
  • هوش هیجانی ساخت و هنجاریابی پرسشنامه‌ای جهت شناسایی افراد در معرض اعتیاد و مصرف مواد بر اساس پرسشنامه‌هایمدل پنج عاملی شخصیت، هوش هیجانی و تاب آوری [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 83-103]