نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ادراک دیداری ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص توانایی شناختی کودکان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18]
  • ارزشیابی عملکرد ساخت و اعتبار یابی ابزارارزشیابی عملکرد مدیران مدارس مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-17]
  • اعتبار رواسازی مقیاس خوانش پریشی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان ایلام [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 18-28]
  • اعتبار هنجاریابی آزمون رضایتمندی از ازدواج [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135]
  • اعتبار ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در دانش‌آموزان ناتوان یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 19-42]

ب

  • بازآزمایی ویژگی های روان‌سجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیت هگزاکو و مقایسه رابطه آن با پنج عامل اصلی شخصیت در بین دانشجویان دختر و پسر شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58]
  • باورهای انگیزشی رابطهی باورهای انگیزشی و چشم انداز آینده با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 190-220]

پ

  • پرسشنامه تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 79-92]
  • پرسشنامه ادراک پیری تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ادراک پیری در سالمندان ایرانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 59-76]
  • پیش دبستانی ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص توانایی شناختی کودکان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18]
  • پنج عامل بزرگ شخصیت ویژگی های روان‌سجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیت هگزاکو و مقایسه رابطه آن با پنج عامل اصلی شخصیت در بین دانشجویان دختر و پسر شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58]

ت

  • تحلیل تاییدی ویژگی های روان‌سجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیت هگزاکو و مقایسه رابطه آن با پنج عامل اصلی شخصیت در بین دانشجویان دختر و پسر شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58]
  • تحلیل عاملی رواسازی مقیاس خوانش پریشی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان ایلام [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 18-28]
  • تحلیل عاملی اکتشافی بررسی روایی، اعتبار سیاهه افکار اضطراب تکلم بر روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-153]
  • تحلیل عامل تاییدی تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 79-92]
  • توانایی شناختی ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص توانایی شناختی کودکان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18]

چ

  • چشم انداز آینده رابطهی باورهای انگیزشی و چشم انداز آینده با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 190-220]

د

  • دانش‌آموزان دبستانی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه سوم نوین مقیاس توانایی‌های شناختی وودکاک – جانسون در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 91-121]
  • دانش‌آموزان دختر تأثیر عامل حدس بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 50-63]
  • دانشجویان ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه نگرش به تحصیل و آینده شغلی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 83-115]

ر

  • ریاضیات پایه اول دبیرستان تأثیر عامل حدس بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 50-63]
  • رضایت زناشویی اثربخشی زوج درمانی هیجان مدار گروهی بر سبکهای دلبستگی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40]
  • روایی رواسازی مقیاس خوانش پریشی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان ایلام [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 18-28]
  • روایی تشخیصی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در دانش‌آموزان ناتوان یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 19-42]
  • روان سنجی تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ادراک پیری در سالمندان ایرانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 59-76]
  • روایی و پایایی هنجاریابی آزمون رضایتمندی از ازدواج [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135]

س

  • ساخت ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص توانایی شناختی کودکان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18]
  • سالمندان تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ادراک پیری در سالمندان ایرانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 59-76]
  • سیاهه افکار اضطراب تکلم بررسی روایی، اعتبار سیاهه افکار اضطراب تکلم بر روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-153]
  • سبک دلبستگی اجتنابی اثربخشی زوج درمانی هیجان مدار گروهی بر سبکهای دلبستگی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40]
  • سبک دلبستگی اضطرابی اثربخشی زوج درمانی هیجان مدار گروهی بر سبکهای دلبستگی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40]
  • سبک دلبستگی ایمن اثربخشی زوج درمانی هیجان مدار گروهی بر سبکهای دلبستگی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 29-40]

ش

  • شهر تهران ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه سوم نوین مقیاس توانایی‌های شناختی وودکاک – جانسون در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 91-121]

ع

  • عملکرد تحصیلی تأثیر عامل حدس بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 50-63]
  • عملکرد تحصیلی رابطهی باورهای انگیزشی و چشم انداز آینده با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 190-220]

ف

  • فراشناخت کاربردی تحلیل عامل تاییدی پرسشنامه فراشناخت کاربردی در ورزش های گروهی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 79-92]

ک

م

  • مدیران مدارس مقطع ابتدایی ساخت و اعتبار یابی ابزارارزشیابی عملکرد مدیران مدارس مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-17]
  • مدل گاتمن ویژگی های روان‌سجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیت هگزاکو و مقایسه رابطه آن با پنج عامل اصلی شخصیت در بین دانشجویان دختر و پسر شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58]
  • مقیاس رواسازی مقیاس خوانش پریشی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان ایلام [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 18-28]

ن

و

ه

  • هگزاکو ویژگی های روان‌سجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیت هگزاکو و مقایسه رابطه آن با پنج عامل اصلی شخصیت در بین دانشجویان دختر و پسر شهر تهران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 43-58]
  • هنجاریابی هنجاریابی آزمون رضایتمندی از ازدواج [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135]
  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص توانایی شناختی کودکان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 7-18]
  • هنجاریابی بررسی روایی، اعتبار سیاهه افکار اضطراب تکلم بر روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-153]
  • هوش روحانی در دانشجویان هنجاریابی مقدماتی هوش روحانی در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 90-101]