پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL)ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]
پرسشنامه نقش جنسی بمساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24]
پیشرفت تحصیلیارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
تجربهی پژوهشیبررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
تحلیل عاملیتعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98]
تحلیل عاملیویژگیهای روانسنجی ابزار مدیریت عواطف و احساسات در بین کودکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109]
تحلیل عامل اکتشافیبررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدیساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیتهای حرفهای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93]
تحلیل عامل تأییدیبررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
خود ارزشمندیمقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]
خودآشکار سازی بزرگسالانبررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]
روانسنجیبررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
روایی همزمانروایی همزمان نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]
روایی و پایاییتعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98]
ز
زناشوییبررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]
زنانگیساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24]
س
ساختار عاملیساختار عاملی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
سیاهة شخصیت خودشیفتهمشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 149-171]
سرسختیاثربخشی آموزش سرسختی روانشناسی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]
سرسختی روانشناختیبررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانشآموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132]
سرمایه روان شناختیرابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 127-147]
سلامت سازمانیارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]
ش
شمارة 25شناسنامه دورة هفتم، شمارة 25، تابستان 1397، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 1-6]
شمارة 26شناسنامه دورة هفتم، شمارة 26، پاییز 1397، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-6]
شماره 28شناسنامه علمی مجله، دوره هفتم، شماره 28، بهار 1398، صفحه 1-6 [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6]
شناسنامه دورة هفتمشناسنامه دورة هفتم، شمارة 26، پاییز 1397، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-6]
ضریب اعتباربررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
ع
عملکرد آموزشیرابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 127-147]
عوامل دانشگاهیبررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
قصه عشقبررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]
ک
کارکنان مجتمع های قضایی شهرتهراناستاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
کیفیت روابط بین فردیبررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]
م
مدارس سمپادساختار عاملی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
مدل یابی معادلات ساختاریارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
مقیاس اعتمادبررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]
مهارتهای تحصیلیارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
مولتیپل اسکلروزیساثربخشی آموزش سرسختی روانشناسی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]
ن
ناتوانی یادگیریروایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
نرم افزار Rآزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدزساختار عاملی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
نسخه نوین هوشآزمای تهران-استانفورد-بینهروایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
نسخه نوین هوشآزمای تهران-استانفورد-بینهروایی همزمان نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]
نظریه پاسخ سوالهنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدلهای چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126]
نظریه شبکهآزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
نظریه کلاسیک اندازه گیریهنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدلهای چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126]
نظریه گرافآزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
نوجوانانبررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
هنجاریابیهنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدلهای چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126]
هوش سازمانیارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]
هوش فرهنگیارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد