نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون رقابت جویی هنجاریابی و اعتباریابی آزمون رقابت جویی برای دانش آموزان دخترانه مقطع دبیرستان حکمت نیاوران [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 7-22]
  • آزمون سنجش آمادگی تحصیلی روایی همزمان نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]

ا

  • ابزار مدیریت عواطف و احساسات ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار مدیریت عواطف و احساسات در بین کودکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109]
  • ابعاد شخصیتی نئو آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
  • اختلال دوقطبی روایی تشخیصی فرم بازسازی‌شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2-RF) در اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 43-71]
  • استان اصفهان ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118]
  • اشتیاق تحصیلی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 23-42]
  • اعتباریابی ساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24]
  • اعتباریابی هنجاریابی و اعتباریابی آزمون رقابت جویی برای دانش آموزان دخترانه مقطع دبیرستان حکمت نیاوران [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 7-22]
  • الگوریتم فروترمن- رینگولد آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
  • اهداف پیشرفت بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]

ب

  • باورهای انگیزشی رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 127-147]
  • بهار 1398 شناسنامه علمی مجله، دوره هفتم، شماره 28، بهار 1398، صفحه 1-6 [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6]
  • بهزیستی اثربخشی آموزش سرسختی روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]

پ

  • پایایی بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس خودآگاهی جنسی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68]
  • پایایی بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132]
  • پایایی ویژگی های روان‌سنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگی‌های شخصیت [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65]
  • پایایی ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86]
  • پایایی ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93]
  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار مدیریت عواطف و احساسات در بین کودکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109]
  • پایایی و روایی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]
  • پاییز 1397 شناسنامه دورة هفتم، شمارة 26، پاییز 1397، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-6]
  • پرسشنامه آگاهی هیجانی تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98]
  • پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه بزرگسالان کانرز ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118]
  • پرسشنامه رشد خودمختاری آیووا هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدل‌های چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126]
  • پرسشنامه سنجش ابعاد آسیب‌شناسی شخصیت (DAPP-BQ) استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
  • پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]
  • پرسشنامه نقش جنسی بم ساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24]
  • پیشرفت تحصیلی ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]

ت

  • تابستان 1397 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن شناسنامه دورة هفتم، شمارة 25، تابستان 1397، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 1-6]
  • تجربه‌ی پژوهشی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربه‌ی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
  • تحلیل عاملی تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98]
  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار مدیریت عواطف و احساسات در بین کودکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109]
  • تحلیل عامل اکتشافی بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]
  • تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93]
  • تحلیل عامل تأییدی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]
  • تحلیل عامل تاییدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 23-42]
  • تحلیل عاملی تاییدی مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 149-171]
  • تحلیل عامل تأییدی سلسله مراتبی متعامد ساختار عاملی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
  • تعارض زناشویی مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 149-171]
  • تنظیم هیجانی مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]
  • توانایی شناختی مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]

ج

  • جو یادگیری ادراک شده بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]

ح

  • حساسیت اضطرابی ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86]

خ

  • خود ارزشمندی مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 109-121]
  • خودآشکار سازی بزرگسالان بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]
  • خودآگاهی جنسی بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس خودآگاهی جنسی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68]

د

  • دانش آموزان بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 23-42]
  • دانش‌‌آموزان تهرانی تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98]
  • دانشجویان ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118]
  • دانشجویان ایرانی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربه‌ی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن شناسنامه دورة هفتم، شمارة 26، پاییز 1397، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-6]
  • دبیران رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 127-147]
  • دلزدگی زناشویی مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 149-171]
  • دوره هفتم شناسنامه علمی مجله، دوره هفتم، شماره 28، بهار 1398، صفحه 1-6 [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6]

ر

  • رفتارهای انحرافی بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
  • روایی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربه‌ی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]
  • روایی بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس خودآگاهی جنسی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68]
  • روایی بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132]
  • روایی ویژگی های روان‌سنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگی‌های شخصیت [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65]
  • روایی ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86]
  • روایی ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار مدیریت عواطف و احساسات در بین کودکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109]
  • روایی تشخیصی روایی تشخیصی نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه در دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
  • روایی تشخیصی روایی تشخیصی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در مردان زندانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143]
  • روایی تشخیصی روایی تشخیصی فرم بازسازی‌شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2-RF) در اختلال دوقطبی [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 43-71]
  • روایی‌سازی ساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24]
  • روایی سازه ساختار عاملی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
  • روان سنجی بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس خودآگاهی جنسی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 55-68]
  • روان‌سنجی بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
  • روایی همزمان روایی همزمان نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]
  • روایی و پایایی تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 85-98]

ز

  • زناشویی بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق‎ با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]
  • زنانگی ساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
  • ساختار عاملی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 35-47]
  • سیاهة شخصیت خودشیفته مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 149-171]
  • سرسختی اثربخشی آموزش سرسختی روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]
  • سرسختی روان‌شناختی بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-132]
  • سرمایه روان شناختی رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 127-147]
  • سلامت سازمانی ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]

ش

  • شمارة 25 شناسنامه دورة هفتم، شمارة 25، تابستان 1397، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 1-6]
  • شمارة 26 شناسنامه دورة هفتم، شمارة 26، پاییز 1397، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-6]
  • شماره 28 شناسنامه علمی مجله، دوره هفتم، شماره 28، بهار 1398، صفحه 1-6 [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6]
  • شناسنامه دورة هفتم شناسنامه دورة هفتم، شمارة 26، پاییز 1397، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-6]
  • شناسنامه علمی مجله شناسنامه علمی مجله [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 1-7]
  • شناسنامه علمی مجله شناسنامه علمی مجله، دوره هفتم، شماره 28، بهار 1398، صفحه 1-6 [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6]

ص

  • صفحه 1-6 شناسنامه علمی مجله، دوره هفتم، شماره 28، بهار 1398، صفحه 1-6 [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 1-6]
  • صلاحیت‌های حرفه‌ای ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93]

ض

  • ضریب اعتبار بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربه‌ی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]

ع

  • عملکرد آموزشی رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 127-147]
  • عوامل دانشگاهی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربه‌ی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-21]

ف

ق

  • قصه عشق بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق‎ با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]

ک

  • کارکنان مجتمع های قضایی شهرتهران استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
  • کیفیت روابط بین فردی بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 23-42]

م

  • مدارس سمپاد ساختار عاملی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
  • مدل یابی معادلات ساختاری ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
  • مردان زندانی روایی تشخیصی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در مردان زندانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 123-143]
  • مردانگی ساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 7-24]
  • مرکز فراموز ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار مدیریت عواطف و احساسات در بین کودکان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 95-109]
  • میزوفونیا ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86]
  • معلمان ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 73-93]
  • مقیاس اعتماد بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق‎ با تحلیل عامل تاییدی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 133-140]
  • مهارت‌های تحصیلی ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
  • مولتیپل اسکلروزیس اثربخشی آموزش سرسختی روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 43-54]

ن

  • ناتوانی‌ یادگیری روایی تشخیصی نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه در دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
  • نرم افزار R آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
  • نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز ساختار عاملی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 101-115]
  • نسخه نوین هوش‌آزمای تهران-استانفورد-بینه روایی تشخیصی نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه در دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 39-58]
  • نسخه نوین هوش‌آزمای تهران-استانفورد-بینه روایی همزمان نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان آمل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 87-107]
  • نظریه پاسخ سوال هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدل‌های چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126]
  • نظریه شبکه آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
  • نظریه کلاسیک اندازه گیری هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدل‌های چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126]
  • نظریه گراف آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 83-99]
  • نوجوانان بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]

و

  • ویژگی روان‌سنجی ویژگی های روان‌سنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگی‌های شخصیت [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65]
  • ویژگی‌های روان سنجی هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدل‌های چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 99-118]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی استاندارد سازی پرسشنامه ابعاد آسیب شناسی شخصیت(DAPP-BQ) در کارکنان مراجع قضایی تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 59-81]
  • ویژگی های شخصیتی ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 7-22]
  • ویژگی‌های شخصیت ویژگی های روان‌سنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگی‌های شخصیت [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 49-65]
  • وسواس-اجباری ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 67-86]

ه

  • هنجاریابی بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 69-84]
  • هنجاریابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 23-37]
  • هنجاریابی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 25-33]
  • هنجاریابی هنجاریابی و اعتباریابی آزمون رقابت جویی برای دانش آموزان دخترانه مقطع دبیرستان حکمت نیاوران [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 7-22]
  • هنجاریابی هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدل‌های چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 111-126]
  • هوش سازمانی ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]
  • هوش فرهنگی ارائه الگوی ساختاری سلامت سازمانی بر اساس هوش فرهنگی و هوش سازمانی در مدارس مقطع دوم متوسطه شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 119-131]