آزمون مرکبمقایسه روشهای ساختن نمرهی کل در آزمونهای مرکب با بهرهگیری از خطای استاندارد اندازهگیری شرطی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 23-42]
ا
احساساتطراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 125-140]
اختلال رفتاریویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 141-166]
استانداردسازیاستانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
استانداردسازیاستانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 43-63]
استرس ادراک شدهمقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
اسلیوگاستروکتومینقش میانجیگر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روانشناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
باورهای هیجانیبررسی نقش میانجیگری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعهای بر روی جمعیت بهنجار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62]
برنامهی درسی پنهانرابطهی برنامه درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
بعدپذیریویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
پ
پایاییبررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]
پایاییویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
پایاییرواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 79-90]
شخصیت دیگرآزاربررسی نقش میانجیگری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعهای بر روی جمعیت بهنجار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62]
شماره 29شناسنامه علمی مجله، دوره هشتم، شماره 29، تابستان 1398، صفحه 1-6 [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6]
شناخت اخلاقینقش گرایشهای شخصیتی نیمه بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
شناسنامه علمی مجلهشناسنامه علمی مجله، دوره هشتم، شماره 29، تابستان 1398، صفحه 1-6 [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6]
شناسنامه علمی مجلهفصلنامة علمی - پژوهشی روانسنجی، دورة هشتم، شمارة 30، پاییز 1398 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-6]
شهرستان اسلامشهرویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
ص
صفات تاریکبررسی نقش میانجیگری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعهای بر روی جمعیت بهنجار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62]
صفات تاریکنقش گرایشهای شخصیتی نیمه بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
صفحه 1-6شناسنامه علمی مجله، دوره هشتم، شماره 29، تابستان 1398، صفحه 1-6 [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6]
فصلنامهفصلنامة علمی - پژوهشی روانسنجی، دورة هشتم، شمارة 30، پاییز 1398 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-6]
ک
کاهش وزننقش میانجیگر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روانشناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
کودکانویژگیهای روانسنجی مقیاسهای رتبهبندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 91-115]
کودکانویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 141-166]
کودکان طلاقمقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
م
مشکل رفتاریویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]
نیازهای روانیمقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
نرم یابیویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]
نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدزویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکانویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 141-166]
ویژگیهای روانسنجیویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 141-166]