نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون مرکب مقایسه روش‌های ساختن نمره‌ی کل در آزمون‌های مرکب با بهره‌گیری از خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 23-42]

ا

  • احساسات طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 125-140]
  • اختلال رفتاری ویژگی‌های روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 141-166]
  • استانداردسازی ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]
  • استانداردسازی استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
  • استانداردسازی استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 43-63]
  • استرس ادراک شده مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
  • اسلیوگاستروکتومی نقش میانجی‌گر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روان‌شناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
  • اضطراب ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 7-21]
  • اعتبار ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]
  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
  • اعتبار بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 91-108]
  • اعتبار طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 125-140]
  • اعتبار یابی بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 107-123]
  • اعتباریابی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
  • اعتباریابی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان ‌سنجی پرسشنامه ریسک‌پذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]
  • اعتباریابی فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]
  • افراد هنجاری استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
  • افسردگی ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 7-21]
  • اقدام برای رشد فردی خصوصیات روان‌سنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
  • اینیاگرام هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه اینیاگرام در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 7-22]
  • اهمال‌کاری ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]

ب

  • باجگیری عاطفی ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]
  • باورهای هیجانی بررسی نقش میانجی‌گری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعه‌ای بر روی جمعیت بهنجار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62]
  • برنامه‌ی درسی پنهان رابطه‌ی برنامه‌ درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
  • بعدپذیری ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]

پ

  • پایایی بررسی شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]
  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
  • پایایی رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 79-90]
  • پایایی بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 91-108]
  • پایایی بازآزمایی ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 65-80]
  • پایاسازی رواسازی و پایاسازی پرسشنامۀ منطقی- تجربی (REI) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 7-29]
  • پردازش هیجانی رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 79-90]
  • پرسشنامه ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]
  • پرسشنامه انگیزه درونی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 29-44]
  • پرسشنامه سبک‌های پرخاشگری ورزشی ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 65-80]
  • پریشانی روان‌شناختی نقش میانجی‌گر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روان‌شناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]

ت

  • تابستان 1398 شناسنامه علمی مجله، دوره هشتم، شماره 29، تابستان 1398، صفحه 1-6 [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6]
  • تحریک پذیر ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 7-21]
  • تحلیل عاملی فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]
  • تحلیل عاملی بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 81-106]
  • تحلیل عاملی تاییدی تحلیل روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 61-76]
  • تحلیل مسیر نقش گرایش‌های شخصیتی نیمه‌ بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
  • تکانش ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 7-21]
  • تنظیم هیجان نقش میانجی‌گر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روان‌شناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]

ج

  • جامعه ورزشی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]

خ

  • خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی مقایسه روش‌های ساختن نمره‌ی کل در آزمون‌های مرکب با بهره‌گیری از خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 23-42]
  • خلاقیت رابطه‌ی برنامه‌ درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 127-136]
  • خودکارآمدی نقش میانجی‌گر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روان‌شناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
  • خودکنترلی بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 107-123]

د

  • دانش آموزان ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]
  • دانش آموزان فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]
  • دانش‌آموزان پیش‌دبستانی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
  • دانشجویان ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
  • دوره هشتم شناسنامه علمی مجله، دوره هشتم، شماره 29، تابستان 1398، صفحه 1-6 [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6]

ر

  • راهبردهای مقابله ای بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
  • ریسک‌پذیری در ازدواج ساخت و بررسی ویژگی‌های روان ‌سنجی پرسشنامه ریسک‌پذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]
  • روایی ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]
  • روایی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]
  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
  • روایی رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 79-90]
  • رواسازی رواسازی و پایاسازی پرسشنامۀ منطقی- تجربی (REI) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 7-29]
  • رواسازی خصوصیات روان‌سنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
  • روا سازی بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 107-123]
  • روایی سازه ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 65-80]
  • روایی سنجی طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 125-140]
  • روایی عاملی بررسی شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]
  • روان سنجی فصلنامة علمی - پژوهشی روان‌سنجی‌، دورة هشتم، شمارة 31، زمستان 1398 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 1-6]
  • روان‌شناسی رفتار فریبکاری تحصیلی تحلیل روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 61-76]

س

  • ساختار عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 53-77]
  • ساختار هدفی کلاس بررسی شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]
  • سازگاری ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 7-21]
  • سرقت ادبی تحلیل روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 61-76]
  • سنجش پرسشنامه ساخت و بررسی ویژگی‌های روان ‌سنجی پرسشنامه ریسک‌پذیری در ازدواج [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 77-90]

ش

  • شخصیت بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 81-106]
  • شخصیت دیگرآزار بررسی نقش میانجی‌گری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعه‌ای بر روی جمعیت بهنجار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62]
  • شماره 29 شناسنامه علمی مجله، دوره هشتم، شماره 29، تابستان 1398، صفحه 1-6 [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6]
  • شناخت اخلاقی نقش گرایش‌های شخصیتی نیمه‌ بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
  • شناسنامه علمی مجله شناسنامه علمی مجله، دوره هشتم، شماره 29، تابستان 1398، صفحه 1-6 [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6]
  • شناسنامه علمی مجله فصلنامة علمی - پژوهشی روان‌سنجی‌، دورة هشتم، شمارة 30، پاییز 1398 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-6]
  • شناور بودن فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 109-126]
  • شهرستان اسلامشهر ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]

ص

  • صفات تاریک بررسی نقش میانجی‌گری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعه‌ای بر روی جمعیت بهنجار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 43-62]
  • صفات تاریک نقش گرایش‌های شخصیتی نیمه‌ بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
  • صفحه 1-6 شناسنامه علمی مجله، دوره هشتم، شماره 29، تابستان 1398، صفحه 1-6 [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-6]

ض

  • ضربۀ عشق ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]

ط

  • طراحی پرسشنامه طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 125-140]
  • طرح وزن‌دهی مقایسه روش‌های ساختن نمره‌ی کل در آزمون‌های مرکب با بهره‌گیری از خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 23-42]

ع

  • عادت های مطالعه ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]

ف

  • فصلنامه فصلنامة علمی - پژوهشی روان‌سنجی‌، دورة هشتم، شمارة 30، پاییز 1398 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-6]

ک

  • کاهش وزن نقش میانجی‌گر تنظیم هیجان در رابطه بین خودکارآمدی، پریشانی روان‌شناختی با کاهش وزن [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-160]
  • کودکان ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های رتبه‌بندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 91-115]
  • کودکان ویژگی‌های روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 141-166]
  • کودکان طلاق مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]

م

  • مشکل رفتاری ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]
  • مقیاس خواب آلودگی بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 91-108]
  • مقیاس فریبکاری تحصیلی تحلیل روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 61-76]
  • مقیاس‌های رتبه‌بندی طیف اتیسم ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های رتبه‌بندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 91-115]

ن

  • نیازهای روانی مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 137-155]
  • نرم یابی ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 31-42]
  • نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]
  • نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
  • نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان ویژگی‌های روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 141-166]
  • نشانگان عشق ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]
  • نظریه پاسخ سوال بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 29-44]
  • نظریه سؤال- پاسخ خصوصیات روان‌سنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
  • نظریه شخصیت میلون ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 65-80]
  • نظریه کلاسیک خصوصیات روان‌سنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 123-142]
  • نظریه کلاسیک اندازه‌گیری بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 29-44]
  • نیمرخ هوشی استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-52]
  • نیمرخ هوشی استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 43-63]
  • نمره‌کل مقایسه روش‌های ساختن نمره‌ی کل در آزمون‌های مرکب با بهره‌گیری از خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 23-42]
  • نمره‌ی مقیاس مقایسه روش‌های ساختن نمره‌ی کل در آزمون‌های مرکب با بهره‌گیری از خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 23-42]
  • نوجوان بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
  • نوجوان بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 81-106]
  • نوجوانان بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 91-108]

و

  • ویژگی شخصیتی هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه اینیاگرام در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 7-22]
  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 83-105]
  • ویژگی‌های روانسنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای نوجوانان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 117-134]
  • ویژگی‌های روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 141-166]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های رتبه‌بندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 91-115]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان اسلامشهر [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 135-159]

ه

  • هیجان های تحصیلی مثبت و منفی بررسی شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 7-28]
  • هنجار یابی هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه اینیاگرام در بین دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 7-22]
  • هنجاریابی ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 63-81]
  • هنجاریابی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 29-44]
  • هنجاریابی بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 81-106]
  • هویت اخلاقی نقش گرایش‌های شخصیتی نیمه‌ بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 45-59]
  • هوش رینولدز استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 43-63]
  • هوش فرهنگی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 107-122]