نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • اختلالات شخصیت ارزیابی مشخصات روان‌سنجی آزمون بالینی چند محوری میلون – 3 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 121-143]
  • ادراک شایستگی ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
  • ادراک شایستگی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
  • ارزشیابی تاثیر کاربرد ارزشیابی میان‌دوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
  • استاد تاثیر کاربرد ارزشیابی میان‌دوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
  • استانداردسازی مقیاس شبکه‌های اجتماعی استانداردسازی مقیاس شبکه‌های اجتماعی برای دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
  • استرس پس از حادثه اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
  • استعداد خیانت رواسازی مقیاس استعداد خیانت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • اعتیاد به اینترنت ساخت و بررسی ویژگی‏های روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 7-19]
  • اعتیاد به رسانه اجتماعی شاخص‌های روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • اعتبار ویژگی‌های روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
  • اعتبار هنجاریابی پرسشنامه افکار تکرار شونده بر روی زنان بزرگسال ساکن تهران (یک ابزار فراتشخیصی) [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • اعتباریابی اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
  • اعتبار‌یابی بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
  • اینترنت ساخت و بررسی ویژگی‏های روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 7-19]
  • اینترنت اشیاء ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • انگیزش تحصیلی تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]

ب

  • باز بودن به روی تجربه‌های جدید ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
  • باورهای غیرعقلانی استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 85-103]
  • باورهای فراشناخت اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • برنامه‌های ورزشی استانداردسازی مقیاس شبکه‌های اجتماعی برای دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
  • بهزیستی روان‌شناختی کودکان بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]

پ

  • پایایی هنجاریابی پرسشنامه افکار تکرار شونده بر روی زنان بزرگسال ساکن تهران (یک ابزار فراتشخیصی) [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • پایایی بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • پایایی نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • پایایی‌یابی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]
  • پذیرش اجتماعی ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
  • پذیرش اجتماعی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
  • پرخاشگری ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
  • پرسشنامه شخصیت (SCID-II) ارزیابی مشخصات روان‌سنجی آزمون بالینی چند محوری میلون – 3 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 121-143]
  • پرسشنامه عزت‌نفس جنسی هنجاریابی و کفایت شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ عزت‌نفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
  • پرسش نامه هوش موفق آورورا بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
  • پسر پیش دبستانی ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
  • پیشرفت تحصیلی تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]

ت

  • تجهیزات پزشکی ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
  • تحلیل عاملی شاخص‌های روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • تحلیل عامل اکتشافی بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
  • تحلیل عاملی اکتشافی بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه دین‌داری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
  • تحلیل عامل تاییدی بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
  • تحلیل عاملی تاییدی نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • تیزهوش ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی دوم مقیاس‌های سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
  • تفاوت‌های جنسیتی ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • تفکر انتقادی و دانش‌آموزان اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختن‌گرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • تنظیم هیجان بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
  • توازن خودها ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1399]

ج

  • جانبازان اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]

ح

  • حساسیت بین‌فردی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]

خ

  • خداپنداره اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخله‌های معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
  • خداپنداشت اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخله‌های معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
  • خلاقیت تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
  • خود پنداره اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخله‌های معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
  • خود پنداشت اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخله‌های معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
  • خودکارآمدی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
  • خودکارآمدی معلم ویژگی‌های روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
  • خودکنترلی ساخت و بررسی ویژگی‏های روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 7-19]

د

  • دانش آموزان تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
  • دانشجو تاثیر کاربرد ارزشیابی میان‌دوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
  • دختر پیش دبستانی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
  • دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استانداردسازی مقیاس شبکه‌های اجتماعی برای دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
  • دین‌داری بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه دین‌داری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]

ر

  • رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
  • رفتار اخلاقی ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • روایی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
  • روایی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
  • روایی شاخص‌های روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • روایی بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • روایی نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • رواﯾﯽ استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 85-103]
  • روایابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
  • روایی‌یابی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]
  • رواسازی رواسازی مقیاس استعداد خیانت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • روایی همزمان روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
  • روایی و پایایی بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن ‏پذیری غیرمشروط در دانش ‏آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1399]

ز

  • زنان متأهل هنجاریابی و کفایت شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ عزت‌نفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]

س

  • ساخت ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • ساختار انگیزشی ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • ساختار عاملی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
  • ساختن‌گرایی اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختن‌گرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • سبک تفکر تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
  • سرسختی ذهنی بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
  • سنجش استثنایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی دوم مقیاس‌های سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]

ش

  • شاخص‌های روان‌سنجی هنجاریابی و کفایت شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ عزت‌نفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]

ع

  • عملکرد تحصیلی اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختن‌گرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1399]

ف

  • فراتشخیصی هنجاریابی پرسشنامه افکار تکرار شونده بر روی زنان بزرگسال ساکن تهران (یک ابزار فراتشخیصی) [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • فرزندان جانبازان PTSD اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • فرسودگی تحصیلی مسلش بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • فهرست پنج عامل بزرگ نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1399]

ک

  • کم‌توان ذهنی روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
  • کودکان بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
  • کودکان بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه دین‌داری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
  • کودکان روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]

گ

  • گراندد تئوری ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399]

م

  • مداراجویی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
  • مشارکت اجتماعی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
  • مشخصات روان‌سنجی ارزیابی مشخصات روان‌سنجی آزمون بالینی چند محوری میلون – 3 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 121-143]
  • معنویت بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه دین‌داری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
  • معنویت درمانی اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
  • مقیاس رواسازی مقیاس استعداد خیانت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • مقیاس ملی رفتارهای انطباقی روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
  • میل به ازدواج مجدد مردان بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]
  • مواد توهم‌زا ویژگی‌های جمعیت‌شناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیش‌بینی تمایل به مصرف مواد توهم‌زا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]

ن

و

  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
  • ویژگی های روانسنجی بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • ویژگی های روان سنجی بررسی ویژگی‌های روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
  • ویژگی های روان‌سنجی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی دوم مقیاس‌های سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]

ه

  • هنجاریابی هنجاریابی و کفایت شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ عزت‌نفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399]
  • هنجارسازی اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]

ی

  • یادگیری اجتماعی-هیجانی بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن ‏پذیری غیرمشروط در دانش ‏آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1399]