ا
-
اختلالات شخصیت
ارزیابی مشخصات روانسنجی آزمون بالینی چند محوری میلون – 3 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 121-143]
-
ادراک شایستگی
ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
-
ادراک شایستگی
ویژگی های روانسنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
-
ارزشیابی
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
-
استاد
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
-
استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی
استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
-
استرس پس از حادثه
اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
-
استعداد خیانت
رواسازی مقیاس استعداد خیانت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
اعتیاد به اینترنت
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 7-19]
-
اعتیاد به رسانه اجتماعی
شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
اعتبار
ویژگیهای روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
-
اعتبار
هنجاریابی پرسشنامه افکار تکرار شونده بر روی زنان بزرگسال ساکن تهران (یک ابزار فراتشخیصی) [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
اعتباریابی
اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
-
اعتباریابی
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
-
اینترنت
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 7-19]
-
اینترنت اشیاء
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
انگیزش تحصیلی
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
ب
-
باز بودن به روی تجربههای جدید
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
-
باورهای غیرعقلانی
استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 85-103]
-
باورهای فراشناخت
اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
برنامههای ورزشی
استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
-
بهزیستی روانشناختی کودکان
بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
پ
-
پایایی
هنجاریابی پرسشنامه افکار تکرار شونده بر روی زنان بزرگسال ساکن تهران (یک ابزار فراتشخیصی) [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
پایایی
بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
پایایی
نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
پایایییابی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]
-
پذیرش اجتماعی
ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
-
پذیرش اجتماعی
ویژگی های روانسنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
-
پرخاشگری
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
-
پرسشنامه شخصیت (SCID-II)
ارزیابی مشخصات روانسنجی آزمون بالینی چند محوری میلون – 3 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 121-143]
-
پرسشنامه عزتنفس جنسی
هنجاریابی و کفایت شاخصهای روانسنجی پرسشنامه عزتنفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
-
پرسش نامه هوش موفق آورورا
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
-
پسر پیش دبستانی
ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
-
پیشرفت تحصیلی
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
ت
-
تجهیزات پزشکی
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
تحلیل عاملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
-
تحلیل عاملی
شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
تحلیل عامل اکتشافی
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
-
تحلیل عاملی تأییدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
-
تحلیل عامل تاییدی
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
-
تحلیل عاملی تاییدی
نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
تیزهوش
ویژگیهای روانسنجی نسخهی دوم مقیاسهای سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
-
تفاوتهای جنسیتی
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
تفکر انتقادی و دانشآموزان
اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
تنظیم هیجان
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
-
توازن خودها
ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1399]
ج
-
جانبازان
اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
ح
-
حساسیت بینفردی
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
خ
-
خداپنداره
اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخلههای معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
-
خداپنداشت
اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخلههای معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
-
خلاقیت
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
-
خود پنداره
اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخلههای معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
-
خود پنداشت
اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخلههای معنوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 45-63]
-
خودکارآمدی
ویژگیهای روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
-
خودکارآمدی معلم
ویژگیهای روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
-
خودکنترلی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 7-19]
د
-
دانش آموزان
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
-
دانشجو
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 107-119]
-
دختر پیش دبستانی
ویژگی های روانسنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
-
دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 31-43]
-
دینداری
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
ر
-
رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا
اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
-
رفتار اخلاقی
ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
روایی
ویژگیهای روان سنجی مقیاس کوتاه خودکارآمدی معلم [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 79-92]
-
روایی
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
-
روایی
شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
روایی
بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c) [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
روایی
نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
رواﯾﯽ
استانداردسازی نسخه ایرانی مقیاس باورهای غیرعقلانی نوجوان برنارد [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 85-103]
-
روایابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
-
روایییابی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]
-
رواسازی
رواسازی مقیاس استعداد خیانت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
روایی همزمان
روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
-
روایی و پایایی
بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن پذیری غیرمشروط در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1399]
ز
-
زنان متأهل
هنجاریابی و کفایت شاخصهای روانسنجی پرسشنامه عزتنفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
س
-
ساخت
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
ساختار انگیزشی
ارائه مدل علّی پیش بینی رفتار اخلاقی بر اساس ساختار انگیزشی با میانجی گری توازن خودها در دانش آموزان [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
ساختار عاملی
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
-
ساختنگرایی
اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
سبک تفکر
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 57-81]
-
سرسختی ذهنی
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-56]
-
سنجش استثنایی
ویژگیهای روانسنجی نسخهی دوم مقیاسهای سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
ش
-
شاخصهای روانسنجی
هنجاریابی و کفایت شاخصهای روانسنجی پرسشنامه عزتنفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
ع
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری [دوره 9، شماره 36، 1399]
ف
-
فراتشخیصی
هنجاریابی پرسشنامه افکار تکرار شونده بر روی زنان بزرگسال ساکن تهران (یک ابزار فراتشخیصی) [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
فرزندان جانبازان PTSD
اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
فرسودگی تحصیلی مسلش
بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
فهرست پنج عامل بزرگ
نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 9، شماره 36، 1399]
ک
-
کمتوان ذهنی
روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
-
کودکان
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
-
کودکان
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
-
کودکان
روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
گ
-
گراندد تئوری
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399]
م
-
مداراجویی
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
-
مشارکت اجتماعی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 7-24]
-
مشخصات روانسنجی
ارزیابی مشخصات روانسنجی آزمون بالینی چند محوری میلون – 3 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 121-143]
-
معنویت
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 133-144]
-
معنویت درمانی
اثربخشی معنویت درمانی بر تعدیل باورهای فراشناخت فرزندان جانبازان PTSD [دوره 9، شماره 35، 1399]
-
مقیاس
رواسازی مقیاس استعداد خیانت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
مقیاس ملی رفتارهای انطباقی
روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 27-48]
-
میل به ازدواج مجدد مردان
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 49-67]
-
مواد توهمزا
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 113-132]
و
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 93-106]
-
ویژگی های روانسنجی
بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
ویژگی های روان سنجی
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 83-97]
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگی های روانسنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 99-112]
-
ویژگیهای روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی نسخهی دوم مقیاسهای سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 7-29]
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 69-84]
ه
-
هنجاریابی
هنجاریابی و کفایت شاخصهای روانسنجی پرسشنامه عزتنفس جنسی (SSC) [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 25-38]
-
هنجاریابی
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399]
-
هنجارسازی
اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 63-77]
ی
-
یادگیری اجتماعی-هیجانی
بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن پذیری غیرمشروط در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 36، 1399]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد