آ
-
آزمون اعتیاد به اینترنت یانگ
ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
-
آزمون سراسری
بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوتهای زبانی آزمودنیها [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
آزمون کلورادو
ویژگیهای روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1400]
-
آموزشگاهی
نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
آموزش و پرورش
طراحی الگوی برنامهدرسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]
ا
-
ابزار سازی
ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
اجتناب
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خودارائهگری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
اختلال یادگیری
ویژگیهای روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
ایران
طراحی الگوی برنامهدرسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]
-
اعتبار
(BCSS) تعیین ویژگی های روانسنجی مقیاس کوتاه طرحواره های بنیادین [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
اعتبار
ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
-
اعتبار
پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 37-49]
-
اعتباریابی
شاخصهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانشآموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
-
اعتباریابی
ویژگیهای روانسجی مقیاس شناخت اجتماعی در بین دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
افت تحصیلی
نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
ایناگرام
ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
انعطاف پذیری روانشناختی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ) [دوره 10، شماره 39، 1400]
ب
-
بازتاب هیجانی
ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
بانوان شناگر نخبه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ) در بانوان شناگر نخبه [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
باور به دنیای عادلانه /ناعادلانه
تدوین الگوی بخشش بر اساس باور به دنیای عادلانه /ناعادلانه با میانجیگر ی عواطف خودآگاه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 20-31]
-
بخشش
تدوین الگوی بخشش بر اساس باور به دنیای عادلانه /ناعادلانه با میانجیگر ی عواطف خودآگاه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 20-31]
-
بخشودگی بین فردی
مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1400]
-
برنامهدرسی
طراحی الگوی برنامهدرسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]
-
بهزیستی روان شناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
بهزیستی مدرسه"
شاخص های روانسنجی پرسشنامه بهزیستی مدرسه کونو، آلانن، لینتونن و ریمپلا 2002 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 33-45]
پ
-
پایایی
ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
پایایی
ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1400]
-
پرخاشگری
ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
-
پرسشنامه خودارائهگری در فعالیت بدنی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خودارائهگری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ)
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ) در بانوان شناگر نخبه [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
پرسشنامه سوق دهندهها
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهندهها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
ت
-
تحلیل عاملی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ) [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
تحلیل عاملی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهندهها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
تحلیل عاملی (اکتشافی وتائیدی) روایی سازه
(BCSS) تعیین ویژگی های روانسنجی مقیاس کوتاه طرحواره های بنیادین [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
توسعه مقیاس
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خودارائهگری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
چ
-
چندفرهنگی
طراحی الگوی برنامهدرسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]
ح
-
حریم شکنی فرهنگی سایبری
ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
خ
-
خانوادگی
نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
خودکارآمدی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
خودکارآمدی ریاضی ابتدایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1400]
د
-
دانش آموزان
کاربرد نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
دانش آموزان
ویژگی های روان سنجی عزت نفس روزنبرگ [دوره 10، شماره 40، 1400]
-
دانشآموزان
ویژگیهای روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
دانش آموزان متوسطه دوم
ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
دانشجویان
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهندهها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
دانشگاه سمنان
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ) [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
داوران
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
دختران
ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
درگیری شغلی
بررسی رابطه هوش هیجانی و درگیری شغلی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
درمان نگهدارنده
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
ر
-
رضایت زناشویی
مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1400]
-
رفتار ورزشی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خودارائهگری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
روایی
ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
روایی
ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1400]
-
روایی سازه
ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
روانسنجی
ویژگیهای روانسجی مقیاس شناخت اجتماعی در بین دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهندهها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
روانسنجی
پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 37-49]
-
رویآوری
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خودارائهگری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
س
-
سایبری
پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 37-49]
-
سؤال- پاسخ
بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوتهای زبانی آزمودنیها [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
سوگیری سؤال
بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوتهای زبانی آزمودنیها [دوره 10، شماره 37، 1400]
ش
-
شخصیت
ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
شناخت اجتماعی
ویژگیهای روانسجی مقیاس شناخت اجتماعی در بین دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1400]
ط
-
طلاق عاطفی
مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1400]
ع
-
عزت نفس روزنبرگ
ویژگی های روان سنجی عزت نفس روزنبرگ [دوره 10، شماره 40، 1400]
-
عواطف خودآگاه
تدوین الگوی بخشش بر اساس باور به دنیای عادلانه /ناعادلانه با میانجیگر ی عواطف خودآگاه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 20-31]
ف
-
فردی
نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
فرسودگی شغلی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 39، 1400]
ک
-
کارکرد افتراقی
بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوتهای زبانی آزمودنیها [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
کارکنان
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ) [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
کارکنان.دانشگاه آزاد
بررسی رابطه هوش هیجانی و درگیری شغلی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
کلیدواژه: اعتباریابی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهندهها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
کنترل اجتماعی
ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
م
-
متادون
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
متوسطه دوم
طراحی الگوی برنامهدرسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]
-
مشارکت دانشآموز در مدرسه
شاخصهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانشآموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
-
مشارکت رفتاری
شاخصهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانشآموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
-
مشارکت شناختی
شاخصهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانشآموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
-
مشارکت عاطفی
شاخصهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانشآموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
-
مشارکت عاملی
شاخصهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانشآموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
-
معتاد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
-
مقیاس کوتاه طرحواره بنیادین
(BCSS) تعیین ویژگی های روانسنجی مقیاس کوتاه طرحواره های بنیادین [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
مقیاس میل به رفتارهای پر خطر
ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
ن
-
ناتوانی یادگیری
کاربرد نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
ناگویی هیجانی
مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1400]
-
نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان
ویژگیهای روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه
کاربرد نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
نوجوانان
پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 37-49]
و
-
واژههای کلیدی: پرخاشگری
پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 37-49]
-
ویژگیهای پژوهشی و غیرپژوهشی
نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1400]
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگی های روان سنجی عزت نفس روزنبرگ [دوره 10، شماره 40، 1400]
-
ویژگیهای روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
ویژگی های روان سنجی
ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
-
ویژگیهای روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ) در بانوان شناگر نخبه [دوره 10، شماره 39، 1400]
ه
-
هنجاریابی
(BCSS) تعیین ویژگی های روانسنجی مقیاس کوتاه طرحواره های بنیادین [دوره 10، شماره 37، 1400]
-
هوش هیجانی
بررسی رابطه هوش هیجانی و درگیری شغلی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 10، شماره 38، 1400]
-
هوش هیجانی
ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین [دوره 10، شماره 38، 1400]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد