نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون اعتیاد به اینترنت یانگ ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
  • آزمون سراسری بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوت‌های زبانی آزمودنی‌ها [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • آزمون کلورادو ویژگی‌های روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1400]
  • آموزشگاهی نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • آموزش ‌و‌ پرورش طراحی الگوی برنامه‌درسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]

ا

  • ابزار سازی ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • اجتناب ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خود‌ارائه‌گری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • اختلال یادگیری ویژگی‌های روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • ایران طراحی الگوی برنامه‌درسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]
  • اعتبار (BCSS) تعیین ویژگی های روانسنجی مقیاس کوتاه طرحواره های بنیادین [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • اعتبار ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
  • اعتبار پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 37-49]
  • اعتباریابی شاخص‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانش‌آموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
  • اعتباریابی ویژگی‌های روانسجی مقیاس شناخت اجتماعی در بین دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • افت تحصیلی نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • ایناگرام ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • انعطاف پذیری روان‌شناختی بررسی ویژگی‌های روا‌ن‌سنجی پرسش‌نامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ) [دوره 10، شماره 39، 1400]

ب

  • بازتاب هیجانی ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • بانوان شناگر نخبه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیب‌شناسی شخصیت (DAPP-BQ) در بانوان شناگر نخبه [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • باور به دنیای عادلانه /ناعادلانه تدوین الگوی بخشش بر اساس باور به دنیای عادلانه /ناعادلانه با میانجیگر ی عواطف خودآگاه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 20-31]
  • بخشش تدوین الگوی بخشش بر اساس باور به دنیای عادلانه /ناعادلانه با میانجیگر ی عواطف خودآگاه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 20-31]
  • بخشودگی بین فردی مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1400]
  • برنامه‌درسی طراحی الگوی برنامه‌درسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]
  • بهزیستی روان شناختی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • بهزیستی مدرسه" شاخص های روانسنجی پرسشنامه بهزیستی مدرسه کونو، آلانن، لینتونن و ریمپلا 2002 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 33-45]

پ

  • پایایی ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • پایایی ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • پایایی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • پایایی ویژگی‌های روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1400]
  • پرخاشگری ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
  • پرسشنامه خود‌ارائه‌گری در فعالیت بدنی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خود‌ارائه‌گری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • پرسشنامه سنجش ابعاد آسیب‌شناسی شخصیت (DAPP-BQ) ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیب‌شناسی شخصیت (DAPP-BQ) در بانوان شناگر نخبه [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • پرسشنامه سوق دهنده‌ها ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهنده‌ها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • پیشرفت تحصیلی نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]

ت

  • تحلیل عاملی بررسی ویژگی‌های روا‌ن‌سنجی پرسش‌نامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ) [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهنده‌ها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • تحلیل عاملی (اکتشافی وتائیدی) روایی سازه (BCSS) تعیین ویژگی های روانسنجی مقیاس کوتاه طرحواره های بنیادین [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • توسعه مقیاس ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خود‌ارائه‌گری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]

چ

  • چندفرهنگی طراحی الگوی برنامه‌درسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]

ح

  • حریم شکنی فرهنگی سایبری ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]

خ

  • خانوادگی نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • خودکارآمدی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • خودکارآمدی ریاضی ابتدایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1400]

د

  • دانش ­آموزان کاربرد نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • دانش آموزان ویژگی های روان سنجی عزت نفس روزنبرگ [دوره 10، شماره 40، 1400]
  • دانش‌آموزان ویژگی‌های روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • دانش آموزان متوسطه دوم ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • دانشجویان ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهنده‌ها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • دانشگاه سمنان بررسی ویژگی‌های روا‌ن‌سنجی پرسش‌نامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ) [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • داوران بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • دختران ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • درگیری شغلی بررسی رابطه هوش هیجانی و درگیری شغلی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • درمان نگهدارنده اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]

ر

  • رضایت زناشویی مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1400]
  • رفتار ورزشی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خود‌ارائه‌گری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • روایی ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی ریاضی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • روایی ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • روایی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • روایی ویژگی‌های روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1400]
  • روایی سازه ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • روانسنجی ویژگی‌های روانسجی مقیاس شناخت اجتماعی در بین دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • روانسنجی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهنده‌ها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • روان‌سنجی پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 37-49]
  • روی‌آوری ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه انگیزه خود‌ارائه‌گری در فعالیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1400]

س

  • سایبری پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 37-49]
  • سؤال- پاسخ بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوت‌های زبانی آزمودنی‌ها [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • سوگیری سؤال بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوت‌های زبانی آزمودنی‌ها [دوره 10، شماره 37، 1400]

ش

  • شخصیت ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • شناخت اجتماعی ویژگی‌های روانسجی مقیاس شناخت اجتماعی در بین دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1400]

ط

  • طلاق عاطفی مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1400]

ع

  • عزت نفس روزنبرگ ویژگی های روان سنجی عزت نفس روزنبرگ [دوره 10، شماره 40، 1400]
  • عواطف خودآگاه تدوین الگوی بخشش بر اساس باور به دنیای عادلانه /ناعادلانه با میانجیگر ی عواطف خودآگاه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 20-31]

ف

  • فردی نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • فرسودگی شغلی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس فرسودگی شغلی در داوران فوتبال [دوره 10، شماره 39، 1400]

ک

  • کارکرد افتراقی بررسی کارکرد افتراقی (DIF) سؤالات درس عربی رشته ریاضی آزمون کنکور سراسری (92-90) با توجه به تفاوت‌های زبانی آزمودنی‌ها [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • کارکنان بررسی ویژگی‌های روا‌ن‌سنجی پرسش‌نامه پذیرش و عمل مربوط به کار (WAAQ) [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • کارکنان.دانشگاه آزاد بررسی رابطه هوش هیجانی و درگیری شغلی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • کلیدواژه‌: اعتباریابی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه سوق دهنده‌ها در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • کنترل اجتماعی ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400]

م

  • متادون اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • متوسطه دوم طراحی الگوی برنامه‌درسی چندفرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-19]
  • مشارکت دانش‌آموز در مدرسه شاخص‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانش‌آموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
  • مشارکت رفتاری شاخص‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانش‌آموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
  • مشارکت شناختی شاخص‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانش‌آموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
  • مشارکت عاطفی شاخص‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانش‌آموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
  • مشارکت عاملی شاخص‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانش‌آموز در مدرسه (SES-4DS) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 21-32]
  • معتاد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهزیستی روان شناختی در افراد معتاد تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 10، شماره 39، 1400]
  • مقیاس کوتاه طرحواره بنیادین (BCSS) تعیین ویژگی های روانسنجی مقیاس کوتاه طرحواره های بنیادین [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • مقیاس میل به رفتارهای پر خطر ساخت و هنجاریابی اولیه مقیاس میل به رفتارهای پر خطر در میان نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1400]

ن

  • ناتوانی یادگیری کاربرد نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • ناگویی هیجانی مدل ساختاری طلاق عاطفی در ارتباط با ناگویی هیجانی و بخشودگی بین فردی با نقش میانجی نارضایتی زناشویی در زنان [دوره 10، شماره 40، 1400]
  • نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان ویژگی‌های روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • نسخه نوین هوش­آزمای تهران- استانفورد- بینه کاربرد نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان استثنایی [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • نوجوانان پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 37-49]

و

  • واژه‌های کلیدی: پرخاشگری پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 37-49]
  • ویژگی‌های پژوهشی و غیرپژوهشی نقش تعدیل گری عوامل پژوهشی و غیر پژوهشی در فرا تحلیل تاثیر عوامل خانوادگی، آموزشگاهی و فردی موثردر پیشرفت و افت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • ویژگی های روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی آزمون کلورادو (CLDQ) در هنرجویان هنرستان های پسرانه شهر رودهن در سال تحصیلی 98-97 [دوره 10، شماره 40، 1400]
  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روان سنجی عزت نفس روزنبرگ [دوره 10، شماره 40، 1400]
  • ویژگی‌های روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • ویژگی های روان سنجی ویژگی های روان سنجی آزمون اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با پرخاشگری در بین جوانان 20 تا 30 ساله شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-20]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیب‌شناسی شخصیت (DAPP-BQ) در بانوان شناگر نخبه [دوره 10، شماره 39، 1400]

ه

  • هنجاریابی (BCSS) تعیین ویژگی های روانسنجی مقیاس کوتاه طرحواره های بنیادین [دوره 10، شماره 37، 1400]
  • هوش هیجانی بررسی رابطه هوش هیجانی و درگیری شغلی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [دوره 10، شماره 38، 1400]
  • هوش هیجانی ساخت و هنجاریابی آزمون بازتاب هیجانی در دانشجویان دانشگاه های شهر قزوین [دوره 10، شماره 38، 1400]