ا
-
اعتبار
مقایسه بین فرهنگی مؤلفههای مقیاس تابآوری با استفاده از روایی سازه [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12]
-
اعتبار
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة رضایت شغلی مینهسوتا (MSQ) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
-
اعتباریابی
مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
-
اعتماد
ویژگی روانسنجی مقیاس اعتماد بیمار نسبت به پرستار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12]
ب
-
بین فرهنگی
مقایسه بین فرهنگی مؤلفههای مقیاس تابآوری با استفاده از روایی سازه [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12]
پ
-
پایایی
روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی پرسشنامه خود متمایزسازی دریک و مورداک(فرم کوتاه) [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی سیاهه چشمانداز زمان زیمباردو (ZTPI) در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12]
-
پذیرش و تعهد درمانی
سنجش اثربخشی پذیرش و تعهد درمانی بر سازگاری زناشویی همسران جانباز شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12]
-
پرستار
ویژگی روانسنجی مقیاس اعتماد بیمار نسبت به پرستار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12]
-
پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11]
-
پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ)
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ) در زنان متقاضی مهریه [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
ت
-
تحلیل عاملی
مقایسه بین فرهنگی مؤلفههای مقیاس تابآوری با استفاده از روایی سازه [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12]
-
تحلیل عاملی
ویژگیهای روانسنجی سیاهه چشمانداز زمان زیمباردو (ZTPI) در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12]
-
تحلیل عامل اکتشافی
مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
-
تحلیل عامل تأییدی
مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
-
تمایزیافتگی خود
سنجش رضایت زناشویی بر اساس تابآوری و تمایزیافتگی خود [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-11]
-
توانایی
روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
ح
-
حس اعتماد
کشف ابعاد توانمندی روانشناختی: ساخت و اعتبارسنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
-
حس تعلق
کشف ابعاد توانمندی روانشناختی: ساخت و اعتبارسنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
-
حس شایستگی
کشف ابعاد توانمندی روانشناختی: ساخت و اعتبارسنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
-
حس معنیداری
کشف ابعاد توانمندی روانشناختی: ساخت و اعتبارسنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
خ
-
خلاقیت
سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانشآموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
-
خود پنداره
کشف ابعاد توانمندی روانشناختی: ساخت و اعتبارسنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
د
-
دانشآموزان
سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانشآموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
-
دانشآموزان
استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
-
دانشآموزان دبیرستانی
ویژگیهای روانسنجی شاخص روابط خانوادگی (IFR) در دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
-
درک مطلب
هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136]
ر
-
راش
هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136]
-
رضایت زناشویی
سنجش رضایت زناشویی بر اساس تابآوری و تمایزیافتگی خود [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-11]
-
روایی
روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی پرسشنامه خود متمایزسازی دریک و مورداک(فرم کوتاه) [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10]
-
روایی
مقایسه بین فرهنگی مؤلفههای مقیاس تابآوری با استفاده از روایی سازه [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة رضایت شغلی مینهسوتا (MSQ) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی سیاهه چشمانداز زمان زیمباردو (ZTPI) در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12]
-
روابط خانوادگی (IFR)
ویژگیهای روانسنجی شاخص روابط خانوادگی (IFR) در دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
س
-
ساختار عاملی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی پرسشنامه خود متمایزسازی دریک و مورداک(فرم کوتاه) [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10]
-
سؤال-پاسخ
هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136]
ص
-
صنایع دستی و گردشگری
تبیین ویژگیهای روان سنجی مقیاس کیفیت زندگی کاری و رابطه آن با فرسودگی شغلی در کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
ف
-
فرسودگی شغلی
تبیین ویژگیهای روان سنجی مقیاس کیفیت زندگی کاری و رابطه آن با فرسودگی شغلی در کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
-
فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندمحوری مینهسوتا- نوجوان
استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
-
فرهنگ ایرانی – اسلامی
ساخت و رواسازی سیاهه برای سنجش سلامت معنوی نوجوانان براساس فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-19]
-
فرهنگ کار
ساخت و هنجاریابی آزمون فرهنگ کار با توجه به مؤلفههای اساسی آن در کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]
ک
-
کاربرد
روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
-
کارکنان
ساخت و هنجاریابی آزمون فرهنگ کار با توجه به مؤلفههای اساسی آن در کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]
-
کارکنان سازمان میراث فرهنگی
تبیین ویژگیهای روان سنجی مقیاس کیفیت زندگی کاری و رابطه آن با فرسودگی شغلی در کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
-
کلید واژگان : سلامت معنوی
ساخت و رواسازی سیاهه برای سنجش سلامت معنوی نوجوانان براساس فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-19]
-
کلیدواژهها: افسردگی
سنجش نقش واسطهای مشکلات بین فردی در رابطه بین کمالگرایی و افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
-
کلید واژهها: تابآوری
سنجش رضایت زناشویی بر اساس تابآوری و تمایزیافتگی خود [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-11]
-
کلید واژهها : تنظیم شناختی هیجان
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11]
-
کلید واژهها: توانمندی روانشناختی
کشف ابعاد توانمندی روانشناختی: ساخت و اعتبارسنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
-
کلید واژهها: چشمانداز زمان
ویژگیهای روانسنجی سیاهه چشمانداز زمان زیمباردو (ZTPI) در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12]
-
کلید واژهها: خواندن
هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136]
-
کلید واژهها: سازگاری زناشوی
سنجش اثربخشی پذیرش و تعهد درمانی بر سازگاری زناشویی همسران جانباز شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12]
-
کلید واژهها: وراثت
سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانشآموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
-
کلمات کلیدی: ویژگیهای روانسنجی (روایی اعتبار و هنجار )
ویژگیهای روانسنجی شاخص روابط خانوادگی (IFR) در دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
-
کمالگرایی مثبت
سنجش نقش واسطهای مشکلات بین فردی در رابطه بین کمالگرایی و افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
-
کمالگرایی منفی
سنجش نقش واسطهای مشکلات بین فردی در رابطه بین کمالگرایی و افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
م
-
متقاضی مهریه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ) در زنان متقاضی مهریه [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
-
محیط
سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانشآموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
-
مدرسههای راهنمایی
استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
-
مدل اندازهگیری
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11]
-
مشکلات بینفردی
سنجش نقش واسطهای مشکلات بین فردی در رابطه بین کمالگرایی و افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
-
معادلات ساختاری
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11]
-
مؤلفهها
ساخت و هنجاریابی آزمون فرهنگ کار با توجه به مؤلفههای اساسی آن در کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]
ن
-
نوجوان
ساخت و رواسازی سیاهه برای سنجش سلامت معنوی نوجوانان براساس فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-19]
-
نوجوان
ویژگیهای روانسنجی سیاهه چشمانداز زمان زیمباردو (ZTPI) در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12]
و
-
واژگان کلیدی: اعتبار
ویژگی روانسنجی مقیاس اعتماد بیمار نسبت به پرستار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12]
-
واژگان کلیدی: تابآوری
مقایسه بین فرهنگی مؤلفههای مقیاس تابآوری با استفاده از روایی سازه [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12]
-
واژگان کلیدی: تمایزیافتگی خود
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی پرسشنامه خود متمایزسازی دریک و مورداک(فرم کوتاه) [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10]
-
واژگان کلیدی: ساخت و هنجاریابی
ساخت و هنجاریابی آزمون فرهنگ کار با توجه به مؤلفههای اساسی آن در کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]
-
واژگان کلیدی: مشارکت فعّال در مدرسه
مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
-
واژههای کلیدی: استانداردسازی
استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
-
واژههای کلیدی: رضایت شغلی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة رضایت شغلی مینهسوتا (MSQ) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
-
واژه های کلیدی: سواد رایانهای
روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
-
واژه های کلیدی: کیفیت زندگی
تبیین ویژگیهای روان سنجی مقیاس کیفیت زندگی کاری و رابطه آن با فرسودگی شغلی در کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
-
واژههای کلیدی: ویژگیهای روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ) در زنان متقاضی مهریه [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
ه
-
همسران جانبازان
سنجش اثربخشی پذیرش و تعهد درمانی بر سازگاری زناشویی همسران جانباز شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12]
-
هنجاریابی
هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد