نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اعتبار مقایسه بین فرهنگی مؤلفه‌های مقیاس تاب‌آوری با استفاده از روایی سازه [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12]
  • اعتبار ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة رضایت شغلی مینه‌سوتا (MSQ) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
  • اعتبار‌یابی مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
  • اعتماد ویژگی روان‌سنجی مقیاس اعتماد بیمار نسبت به پرستار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12]

ب

  • بین فرهنگی مقایسه بین فرهنگی مؤلفه‌های مقیاس تاب‌آوری با استفاده از روایی سازه [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12]

پ

  • پایایی روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانه‌ای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
  • پایایی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی پرسشنامه خود متمایزسازی دریک و مورداک(فرم کوتاه) [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10]
  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه چشم‌انداز زمان زیمباردو (ZTPI) در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12]
  • پذیرش و تعهد درمانی سنجش اثربخشی پذیرش و تعهد درمانی بر سازگاری زناشویی همسران جانباز شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12]
  • پرستار ویژگی روان‌سنجی مقیاس اعتماد بیمار نسبت به پرستار [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-12]
  • پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11]
  • پرسشنامه سنجش ابعاد آسیب‌شناسی شخصیت (DAPP-BQ) ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیب‌شناسی شخصیت (DAPP-BQ) در زنان متقاضی مهریه [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]

ت

  • تحلیل عاملی مقایسه بین فرهنگی مؤلفه‌های مقیاس تاب‌آوری با استفاده از روایی سازه [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12]
  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه چشم‌انداز زمان زیمباردو (ZTPI) در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12]
  • تحلیل عامل اکتشافی مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
  • تحلیل عامل تأییدی مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
  • تمایزیافتگی خود سنجش رضایت زناشویی بر اساس تاب‌آوری و تمایزیافتگی خود [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-11]
  • توانایی روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانه‌ای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]

ح

  • حس اعتماد کشف ابعاد توانمندی روان‌شناختی: ساخت و اعتبار‌سنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
  • حس تعلق کشف ابعاد توانمندی روان‌شناختی: ساخت و اعتبار‌سنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
  • حس شایستگی کشف ابعاد توانمندی روان‌شناختی: ساخت و اعتبار‌سنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
  • حس معنی‌داری کشف ابعاد توانمندی روان‌شناختی: ساخت و اعتبار‌سنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]

خ

  • خلاقیت سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
  • خود پنداره کشف ابعاد توانمندی روان‌شناختی: ساخت و اعتبار‌سنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]

د

  • دانش‌آموزان سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
  • دانش‌آموزان استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانش‌آموزان مدارس راهنمایی شهرستان آق‌قلا [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
  • دانش‌آموزان دبیرستانی ویژگی‌های روان‌سنجی شاخص روابط خانوادگی (IFR) در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
  • درک مطلب هنجاریابی مهارت‌های درک‌مطلب خواندن در دانش‌آموزان شهرستان ایلام [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136]

ر

  • راش هنجاریابی مهارت‌های درک‌مطلب خواندن در دانش‌آموزان شهرستان ایلام [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136]
  • رضایت زناشویی سنجش رضایت زناشویی بر اساس تاب‌آوری و تمایزیافتگی خود [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-11]
  • روایی روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانه‌ای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
  • روایی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی پرسشنامه خود متمایزسازی دریک و مورداک(فرم کوتاه) [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10]
  • روایی مقایسه بین فرهنگی مؤلفه‌های مقیاس تاب‌آوری با استفاده از روایی سازه [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-12]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة رضایت شغلی مینه‌سوتا (MSQ) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه چشم‌انداز زمان زیمباردو (ZTPI) در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12]
  • روابط خانوادگی (IFR) ویژگی‌های روان‌سنجی شاخص روابط خانوادگی (IFR) در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]

س

  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی پرسشنامه خود متمایزسازی دریک و مورداک(فرم کوتاه) [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-10]
  • سؤال-پاسخ هنجاریابی مهارت‌های درک‌مطلب خواندن در دانش‌آموزان شهرستان ایلام [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136]

ص

  • صنایع دستی و گردشگری تبیین ویژگیهای روان سنجی مقیاس کیفیت زندگی کاری و رابطه آن با فرسودگی شغلی در کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]

ف

  • فرسودگی شغلی تبیین ویژگیهای روان سنجی مقیاس کیفیت زندگی کاری و رابطه آن با فرسودگی شغلی در کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
  • فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا- نوجوان استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانش‌آموزان مدارس راهنمایی شهرستان آق‌قلا [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
  • فرهنگ ایرانی – اسلامی ساخت و رواسازی سیاهه برای سنجش سلامت معنوی نوجوانان براساس فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-19]
  • فرهنگ کار ساخت و هنجاریابی آزمون فرهنگ کار با توجه به مؤلفه‌های اساسی آن در کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]

ک

  • کاربرد روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانه‌ای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
  • کارکنان ساخت و هنجاریابی آزمون فرهنگ کار با توجه به مؤلفه‌های اساسی آن در کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]
  • کارکنان سازمان میراث فرهنگی تبیین ویژگیهای روان سنجی مقیاس کیفیت زندگی کاری و رابطه آن با فرسودگی شغلی در کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-16]
  • کلید واژگان : سلامت معنوی ساخت و رواسازی سیاهه برای سنجش سلامت معنوی نوجوانان براساس فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-19]
  • کلیدواژه‌ها: افسردگی سنجش نقش واسطه‌ای مشکلات بین فردی در رابطه بین کمال‌گرایی و افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
  • کلید واژه‌ها: تاب‌آوری سنجش رضایت زناشویی بر اساس تاب‌آوری و تمایزیافتگی خود [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-11]
  • کلید واژهها : تنظیم شناختی هیجان ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11]
  • کلید واژه‌ها: توانمندی روان‌شناختی کشف ابعاد توانمندی روان‌شناختی: ساخت و اعتبار‌سنجی یک مقیاس با روش ترکیبی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-16]
  • کلید واژه‌ها: چشم‌انداز زمان ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه چشم‌انداز زمان زیمباردو (ZTPI) در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12]
  • کلید واژه‌ها: خواندن هنجاریابی مهارت‌های درک‌مطلب خواندن در دانش‌آموزان شهرستان ایلام [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136]
  • کلید واژه‌ها: سازگاری زناشوی سنجش اثربخشی پذیرش و تعهد درمانی بر سازگاری زناشویی همسران جانباز شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12]
  • کلید واژه‌ها: وراثت سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
  • کلمات کلیدی: ویژگی‌های روان‌سنجی (روایی اعتبار و هنجار ) ویژگی‌های روان‌سنجی شاخص روابط خانوادگی (IFR) در دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
  • کمال‌گرایی مثبت سنجش نقش واسطه‌ای مشکلات بین فردی در رابطه بین کمال‌گرایی و افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
  • کمال‌گرایی منفی سنجش نقش واسطه‌ای مشکلات بین فردی در رابطه بین کمال‌گرایی و افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]

م

  • متقاضی مهریه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیب‌شناسی شخصیت (DAPP-BQ) در زنان متقاضی مهریه [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
  • محیط سنجش سهم وراثت و محیط در خلاقیت دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-15]
  • مدرسه‌های راهنمایی استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانش‌آموزان مدارس راهنمایی شهرستان آق‌قلا [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-17]
  • مدل اندازهگیری ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11]
  • مشکلات بین‌فردی سنجش نقش واسطه‌ای مشکلات بین فردی در رابطه بین کمال‌گرایی و افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-10]
  • معادلات ساختاری ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-11]
  • مؤلفه‌ها ساخت و هنجاریابی آزمون فرهنگ کار با توجه به مؤلفه‌های اساسی آن در کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-19]

ن

  • نوجوان ساخت و رواسازی سیاهه برای سنجش سلامت معنوی نوجوانان براساس فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-19]
  • نوجوان ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه چشم‌انداز زمان زیمباردو (ZTPI) در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-12]

و

ه

  • همسران جانبازان سنجش اثربخشی پذیرش و تعهد درمانی بر سازگاری زناشویی همسران جانباز شهر تهران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-12]
  • هنجاریابی هنجاریابی مهارت‌های درک‌مطلب خواندن در دانش‌آموزان شهرستان ایلام [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-136]